ثانیه‌آخر تا مشخص شدن صدر نشینان لیگ برتر


گل‌گهر جایگاه خود را مقابل نساجی رده هشتمی نگه می‌دارد؟

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز پنج‌شنبه تیم‌های کرمانی در مقابل حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند. گل‌گهر سیرجان میزبان نساجی مازندران است و تیم مس رفسنجان مهمان پرسپولیس و هر دو بازی ساعت 17 برگزار می‌شوند.

در این هفته گل‌گهر صدر نشین از ساعت 17 میزبان نساجی مازندران رده هشتمی است.

بعد از شکست گل‌گهر مقابل استقلال در هفته هفتم و از دست دادن صدرنشینی، شاگردان قلعه‌نویی در بازی قبل خود توانستند 5 گل به تیم نفت مسجد سلیمان بزنند و با 15 امتیاز و با اختلاف گل بهتر نسبت به استقلال و پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

نساجی برای امتیاز گیری در این میدان سخت چشم امید به دریافت های علیرضا حقیقی دارد. دروازه بانی که این فصل و تا به اینجای کار در نیمی از بازی ها کلین شیت کرده است.

نقطه امید نساجی برای امتیازگیری نمایش های خوبی است که این تیم در فصول گذشته در برابر گل گهر داشته است.

نساجی فصل گذشته با نتیجه 3-1 از سد گل گهر در استادیوم امام رضا گذشت و به واسطه این پیروزی با موفقیت مسیر جام حذفی را طی کرد و در نهایت قهرمان این مسابقات شد.

گل گهر با 14 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید.

این تیم با 5 گلی که به نفت مسجد سلیمان زد، شمار گل های زده خود را با عدد 14 رساند و عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

در رتبه دوم هم نساجی با هدایت حمید مطهری قرار گرفته است، تیمی که شمار گل هایش تا پایان هفته هشتم 11 گل بوده است.

این آمار نشان می دهد گل گهر و نساجی جزء تیم های تهاجمی لیگ برتر به حساب می آیند و طبیعی است مصاف دو تیم در مسابقه امروز تبدیل به یکی از بازی های زیبای هفته نهم تبدیل شود و شاید هم پر گل.

باید ببنیم کادرفنی گل‌گهر چه تدابیری اندیشیده‌اند، البته 3 امتیاز این بازی می‌تواند روند صدر نشینی گل‌گهر را راحت‌تر کند.

مس رفسنجان دیگر تیم کرمانی است که امروز از ساعت 17 مهمان پرسپولیس 15 امتیازی قرار می‌گیرد.

مس رفسنجان در صورت برد در این بازی میتواند جایگاه خود در لیگ جدول برتر بهبود ببخشد.

امتیازات در 5 تیم بالای جدول ( گل‌گهر _ پرسپولیس _ استقلال _ سپاهان _ مس رفسنجان) به قدری به هم نزدیک است که برد و باخت هر کدام از تیم‌ها ممکن است جایگاه تیم دیگر 2 تا 3 پله در جدول لیگ برتر فوتبال تغییر دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس که پس از شکست مقابل تراکتور تبریز و تساوی مقابل سپاهان در اصفهان به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارد.

نبرد مدافعان سرخپوشان با مهاجمان مس رفسنجان در حالی انجام خواهد شد که مسی‌ها در هشت بازی قبلی خود تنها پنج گل به ثمر رسانده اند.

آمار پایین گلزنی مس در حالی است که محمد ربیعی برای حل این مشکل سراغ لوسانو پریرا در نقل و انتقالات تابستانی رفت و را از فولاد به خدمت گرفت اما این بازیکن هنوز نتوانسته است آمار گلزنی این تیم را بهبود ببخشد.

با این حال شیمبا با توجه به سابقه طولانی در فوتبال باشگاهی کشور یکی از مهاجمان خطرناک در تقابل با پرسپولیس محسوب می‌شود.

کادر فنی پرسپولیس با اطلاع از این موضوع و فشار عجیبی که در هفته گذشته از سوی باشگاه استقلال در خصوص مسائل داوری به راه افتاده است از مدافعان خود خواسته تا با احتیاط بیشتری بازی کنند و از هرگونه خطا در محوطه جریمه پرهیز کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97549
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.