مدیر روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان:


از لیدرها به‌صورت کتبی و از هواداران در سایت باشگاه دعوت کردیم

مدیر روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان گفت: ما از لیدرهای باشگاه به‌صورت کتبی و از هواداران نیز در سایت رسمی و کانال تلگرامی خود باشگاه دعوت کرده بودیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان در پاسخ به سوال «کرمان‌نو» مبنی بر نبودن لیدرهای باشگاه و هواداران مس در مراسم معارفه باشگاه که در روز جمعه ۲۳ تیرماه برگزار شد، گفت: ما از لیدرهای باشگاه به‌صورت کتبی و از هواداران نیز در سایت رسمی و کانال تلگرامی خود باشگاه دعوت کرده بودیم.
قرایی ادامه داد: درمورد مکان برگزاری مراسم باید بگم که مراسم‌های معارفه شرایط خاص خودشان دارند و تمامی باشگاه‌های ایران مراسم معارفه خود را در سالن برگزار می‌کنند، حتی باشگاه استقلال نیز مراسم معارفه سرمربی خود را در سالن برگزار کرد.
وی افزود: در سال‌های قبل هم ما تمامی مراسمات خود را در سالن برگزار می‌کردیم. این مراسم رونمایی از پیراهن نبود اما ما مراسم رونمایی از پیراهن را هم در سالن برگزار می‌کردیم.
قرایی با بیان اینکه شرایط تیم به شکلی نبود که ما بخواهیم جشن یا مراسم بزرگی بگیریم گفت: وقتی صحبت از برگزاری یک جشن در ورزشگاه می‌شود یعنی یک فضا و شور و نشاط خاص خودش که دعوت عمومی ‌شود؛ مثل جشن صعود. اما الآن نه شرایط تیم به شکلی بود که ما بخواهیم جشن یا مراسم بزرگی بگیریم و نه اتفاق خاصی افتاده بود. یک مراسم کوچکی می‌خواستیم برگزار کنیم برای شروع کار رسمی تیم تا یک معارفه برای رسانه‌ها و هواداران انجام شده باشد.
مدیر روابط عمومی باشگاه مس‌کرمان گفت: برای یکسری از افراد که به عنوان لیدر و نماینده هواداران شناخته می‌شوند از طرف باشگاه دعوت‌نامه رسمی فرستاده شده و برای اطلاع‌رسانی عمومی هم ما اطلاعیه را در سایت رسمی باشگاه و کانال تلگرامی با مکان و زمان مراسم گذاشته بودیم و منعی گذاشته نشده برای حضور فردی. نمی‌دانیم چرا گفته می‌شود ما از هواداران دعوت نکردیم! از نماینده‌ها که همان لیدرها هستند به‌صورت کتبی و از هواداران هم در سایت دعوت کرده بودیم.
این جوابیه در حالی است که مراسم معارفه بازیکنان تیم فوتبال مس‌کرمان روز جمعه بدون حضور هواداران و لیدرهای باشگاه برگزار شد.
گفته می‌شود لیدرهای باشگاه به حمایت از اینکه هواداران به این مراسم دعوت نشدند در این مراسم حضور نداشتند.
اگرچه گفته می‌شود برای بیش از ۶۰ مسئول و مدیر نیز دعوت‌نامه فرستاده شده، اما تعداد اندکی از دعوتی‌ها به مراسم آمده بودند و سایر مسئولین در مراسم حضور نداشتند که خود این نیز جای سوال دارد؟!
یکی از ضربه‌هایی که مس در فصل گذشته خورده بود اختلافاتی بود که در مقاطعی از فصل بین هواداران و باشگاه اتفاق افتاده بود و تصور می‌شد که حالا در این زمان حساس که مس برای صعود به حضور و حمایت هواداران خود بیشتر از هر زمانی نیاز دارد شاید این مراسم فرصت مناسبی برای آشتی هواداران با این تیم باشد. اما این نبودن آن‌ها بسیار به چشم می‌آمد و در ذوق می‌زد. بدون شک هواداران به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این باشگاه مهمترین رکن باشگاه هستند. اما روز جمعه چیزی که به چشم می‌آمد این بود که همچنان بین باشگاه و سکوها فاصله وجود دارد و باشگاه و سکوها هنوز در یک‌راستا گام برنمی‎دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106550
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.