سرمربی تیم هندبال مس کرمان:


امسال برای سکو آمدیم

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: امسال نیامدیم که در لیگ نتیجه‌ای نگیریم، بلکه برای سکو آمده ایم.

حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: روند آماده سازی تیم ما از ابتدا خوب نبود، چرا که بازیکنانمان را از اول نداشتیم و نتوانستیم تمرین خوبی داشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او افزود: عملاً از دو هفته پیش تمریناتمان شروع شد، همه ی بازیکنان سر تمرینات حضور داشتند و بدین ترتیب تیم را آماده کردیم.

صادقی با اعلام اینکه هفته ی نخست استراحت داشتیم و این یک فرصت به ما داد تا تیم را آماده کنیم، تصریح کرد: هفته ی دوم، در حقیقت هفته اول بازی های ما می‌شد، با تیم گچساران بازی داشتیم، ناهماهنگی هایی در تیم داشتیم که بعد از بازی با بچه ها صحبت کردیم و در تمرینات برای بازی دوم مقابل اراک جبران شد و بهتر شدیم.

او با اشاره به اینکه بازی با اراک بازی خوبی بود و تیم اراک نیز تیم خوب، جوان و دونده ای بود، بیان داشت: اما تیم ما بهتر بود و توانستیم از تجربه ای که داشتیم کمال استفاده را ببریم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان به روند آماده سازی تیم مس کرمان برای بازی مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اشاره کرد و گفت: بعد از بازی مقابل اراک، تمرینات خود را از سر گرفتیم تا بتوانیم نتیجه ی خوبی را مقابل حریف بعدی خود بگیریم.

صادقی حریف بعدی مس کرمان را تیم فولاد مبارکه سپاهان عنوان کرد و افزود: این تیم یکی از تیم های مدعی قهرمانیست، تیمی بسیار خوب و ریشه دار که تاکنون خوب کار کرده، تمریناتش را از خردادماه آغاز کرده و در مجموع می توان گفت، یک تیم منسجم با تمرینات خوب، به مصاف ما می آید.

او ابراز امیدواری کرد: بتوانند یک بازی خوب به نمایش بگذرانند.

صادقی تصریح کرد: مطمئناً این دیدار یک بازی خوب هم از سوی ما و هم از طرف سپاهان می شود، نتیجه ی بازی هم قابل پیش بینی نیست، چرا که دو تیم برای برد می آیند.

او بیان داشت: هفته آینده هم با دهدشت بازی داریم، تیم خوبی که پارسال در لیگ سوم شد و امیدواریم ما بتوانیم نتیجه ی خوبی از این بازی بگیریم.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: امسال نیامدیم که در لیگ نتیجه ای نگیریم، بلکه برای سکو آمده ایم.

صادقی ابراز امیدواری کرد: با روند آماده سازی و تعطیلات پیش رو( تعطیلاتی که به خاطر تیم ملی و بازی های آسیا داریم)، فورجه ای شود تا ما بتوانیم تیم را برای شروع مجدد مسابقات آماده کنیم.

او ضمن ابراز خرسندی از روحیه بازیکنان افزود: خوشبختانه روحیه ی بچه ها خیلی خوب است و این جنگندگی آنها سبب می شود بتوانیم نتیجه ی لازم را بگیریم.

صادقی ضمن قدردانی از باشگاه مس کرمان به واسطه ی حمایت هایش تصریح کرد: جا دارد از مدیرعامل، هیئت مدیره و همکارانشان در باشگاه مس که از ما حمایت کرده اند، کمال تشکر را داریم و امیدواریم این حمایت ها ادامه دار باشد و ما نیز نتیجه ی خوبی بگیریم و با این موفقیت بتوانیم جواب همه ی زحمات آنها را بدهیم.

مس کرمان در هفته‌ی چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، ساعت ۱۷روز پنجشنبه ۱۴ شهریور جاری در سالن تجلی میزبان فولادمبارکه سپاهان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33902
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.