فاطمه حسینی رابری پس از دعوت به اردوی تیم ملی تکواندو به «کرمان‌نو» گفت:


امیدوارم در ترکیب نهایی تیم ملی باشم

فاطمه حسینی رابری، دختر متولد ۱۳۸۱، زاده‌ی استان کرمان, پس از کسب عنوان نایب قهرمان مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان تکواندو کشور در دی‌ماه ۱۴۰۱ به اردوی تیم ملی دعوت شد.

فاطمه حسینی رابری دختر تکواندوکار ۲۰ ساله کرمانی در گفت‌وگو با «کرمان‌نو» درباره‌ی سطح مسابقات آزاد کشوری تکواندو جوانان و بزرگسالان گفت: سطح مسابقات خیلی خوب بود و فدراسیون سهمیه‌ی جداگانه‌ای به کسی نداده بود و همه باید در رقابت شرکت می‌کردند، همه‌ی خوب‌های تکواندو ایران در مسابقات حاضر بودند.
حسینی درباره‌ی سابقه ورزشی خود در تکواندو گفت: متولد ۸۱ هستم و حدود ۸ ساله تکواندو کار میکنم و درحال حاضر دانشجو و در حال تحصیل هستم.
وی درباره‌ی مسابقات آزاد کشوری بیان کرد: این مسابقات، مسابقات آزاد کشوری انتخابی تیم ملی بود، من در وزن ۶۲ـ کیلوگرم یعنی وزن پنجم در مسابقات شرکت کردم و توانستم نایب قهرمان شوم.
حسینی افزود: در وزن من ۱۰۲ نفر شرکت کننده بود و من در وزن خودم با ۷ نفر رقابت کردم و در نهایت توانستم مقام دوم مسابقات را کسب کنم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم.
وی در ادامه گقت: ۱۷ دی‌ماه اردوی تیم ملی است و بعد از آن یک انتخابی درون اردویی داریم که ان‌شاالله تلاشم این است که در انتخابی نهایی هم موفق شوم و بتوانم ورزشکار ثابت تیم ملی باشم تا بتوانم زحمات خانواده و مربیانم را جبران کنم.
نایب قهرمان مسابقات آزاد کشوری تکواندو در پایان گفت: از همه‌ی کسانی که در این راه کمکم کردند تشکر می‌کنم مخصوصا خانواده‌م که مدیونشان هستم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100047
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.