اهمیت آرای استان در انتخابات فدراسیون فوتبال| سفر انتخاباتی 3 نامزد به کرمان

مصطفی آجورلو، کیومرث هاشمی و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با سفر به استان کرمان، نشست‌های انتخاباتی با اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برگزار کردند.

6 عضو از مجمع 89 نفری انتخابات فدراسیون فوتبال، مرتبط با استان کرمان است؛ چرا که کرمانی‌ها به جز رأی ریاست هیات فوتبال، تیم‌های فوتبال مس کرمان، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان را هم دارند و در حوزه بانوان هم تیم‌های شهرداری بم و مس رفسنجان در انتخابات حق رأی دارند تا این‌چنین آرای استان کرمان در انتخابات پیش‌روی بسیار حائز اهمیت باشد.

مصطفی آجورلو، کیومرث هاشمی و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال با سفر به استان طی هفته گذشته، دیدار و جلساتی را با مدیران فوتبالی استان کرمان و مدیران باشگاه‌های صاحب رأی داشته‌اند.

آجورلو، هاشمی و عزیزی‌خادم در سفر خود، برنامه‌هایشان برای دوره ریاست چهار ساله فدراسیون فوتبال را ارائه کرده‌اند. ضمن آن‌که دو کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم‌چنین در این سفر با حضور بر مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، به این شهید والا مقام ادای احترام کردند.

انتخابات فدارسیون فوتبال قرار است 10 اسفندماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار شود و کاندیداها در حال رایزنی برای پیروزی در این انتخابات هستند.

نام «محمد جواهری» مدیرعامل باشگاه گل گهر، «علی علیزاده» معاون فنی باشگاه مس رفسنجان و «علیرضا کهوری» رییس کمیته داوران هیات فوتبال استان کرمان نیز در لیست تأیید شده انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وجود دارد.

نام ۳ کرمانی در لیست انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال| «مهدوی‌کیا» تأیید شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64792
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.