برگزاری مسابقات موتور کراس استان کرمان در شهربابک

نخستین راند مسابقات موتور کراس استان کرمان با حضور ۲۵ شرکت کننده به میزبانی شهربابک برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محسن سفلایی نماینده باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهربابک گفت: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک و همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهربابک و هیئت موتورسواری، نخستین راند مسابقات موتور کراس قهرمانی استان کرمان در شهربابک برگزار شد.

او افزود: این مسابقات با حضور ۲۵ ورزشکار از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، شهربابک، رفسنجان و زرند در ۴ کلاس در پیست شهرداری شهربابک برگزار شد.

سفلایی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها و در کلاس ۶۵ سی سی، آرین نادری از کرمان به عنوان نخست دست یافت و فردین میرزا حسینی از زرند و پویا دهنوی از کرمان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.
او بیان داشت: در کلاس ۲۵۰ سی سی نیز محسن نادری از کرمان، سعید پورحسینی از شهربابک و آیین صنعتی از کرمان به ترتیب بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

نماینده باشگاه شهرداری شهربابک گفت: در کلاس ۴۵۰ سی سی هم عباس پورصدری از شهربابک، مصطفی پورابراهیم از شهربابک و رضا قاسمی از سیرجان مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

او افزود: در کلاس سوپر کراس نیز مصطفی پورابراهیم، عباس پورصدری و سعید پورحسینی که هر سه ورزشکار از شهربابک بودند به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.
سفلایی ضمن تقدیر از هیئت موتورسواری شهربابک، تصریح کرد: در اختتامیه این رقابت ها، از زحمات و پیگیری‌های مستمر و جهادی سعید پورحسینی که در طول یک سال گذشته بی وقفه فعالیت‌های مربوط به آماده سازی پیست موتورسواری را انجام داد، قدردانی شد.

او بیان کرد: از سوی هیئت موتورسواری شهرستان و اداره ورزش و جوانان از سعید پورحسینی به عنوان مقام آور مسابقات و ورزشکار با اخلاق تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71093
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.