بگوویچ : هشت تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند

وینگو بگوویچ درگفتگو با ایسنا درباره روند خوب این تیم پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم گفته لیگ امسال خیلی سخت و تیم‌ها به هم نزدیک هستند. هم کیفیت بازی‌ها بالا رفته و هم قدرت تیم‌ها به هم نزدیک شده و نتیجه‌ بازی‌ها از پیش تعیین شده نیست.

او با بیان این که هدف باشگاه این است که تا دو، سه سال آینده به لیگ برتر صعود کند، افزود:« در حال‌ حاضر تیم‌هایی مثل ملوان، سپیدرود، خونه به خونه، پارس جنوبی، اکسین و مس کرمان شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند و نمی‌توان تا روز آخر  به قطع گفت‌ چه تیمی به لیگ برتر صعود می‌کند. حالا اگر شانس با ما همراه باشد ما هم تلاش می‌کنیم به لیگ برتر صعود کنیم.»

به گفته بگوویچ  گل گهر در این چند سال برای بقا در لیگ دسته یک تلاش می‌کرد ولی خوشبختانه امسال برای صعود به لیگ برتر می جنگد و این یک تجربه جدید برای باشگاه و حتی شهر سیرجان است. اکنون صعود به لیگ برتر تلاش بیشتری می طلبد.

او درباره بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان که با نتیجه‌ یک بر صفر به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید، معتقد است :«ما نتوانستیم در نیمه اول بیش از دو، سه موقعیت را ایجاد کنیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم به گل پیروزی برسیم و با تلاش و برنامه‌ای که داشتیم سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره دیدار آینده این تیم مقابل نساجی قائمشهر گفته:«نساجی یک تیم فوق‌العاده‌ خوب است. دیدار ما در دور رفت یکی از زیباترین بازی‌ها بود که با تساوی سه بر سه به پایان رسید. ۱۰۰ درصد با توجه به بازیکنان با کیفیتی که نساجی در اختیار دارد این بازی هم زیبا از آب در می‌آید. ما هم برنامه داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.»

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9466
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.