تیم شهرداری بم نایب قهرمان شد

کرمان نو- تیم فوتبال بانوان شهرداری بم پس از بازی در مقابل تیم وچان کردستان به نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور دست یافت.

به گزارش کرمان نو در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان،تیم بانوان شهرداری بم در ورزشگاه فجر بم به مصاف وچان کردستان رفت .

در این بازی تیم شهرداری بم توانست با نتیجه ۴ بر صفر تیم وچان کردستان را شکست دهد.

جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان بم گفت: از یک طرف به دلیل مشکلات مالی که شهرداری با آن مواجه بود و از طرف دیگر به دلیل محدودیت های کرونا مردد بودیم که آیا امسال می توانیم در لیگ حضور داشته باشیم یا خیر؟ زیرا سلامتی بازیکنانم برای من بسیار با اهمیت بود.

مرضیه جعفری افزود: زمانی که توانستیم بازیکنانم را در یک جا جمع کنم و با تمام قدرت به صدر جدول رسیدیم و تیم سیرجان را در خانه شکست دادیم اما متاسفانه به دلیل بیماری فرزندم نتوانستم در بازی مقابل سپاهان حاضر شوم و بازیکنانم اوضاع روحی مناسبی نداشتند بدون حضور مربی برابر این تیم مسابقه داده و نتیجه را به سپاهان واگذار کردند و صدردنشینی را از دست دادیم.

جعفری می گوید اگر این اتفاقات رخ نمی داد و کنار تیم بودم شاید چنین نتیجه ای به دست نمی آمد.

او اظهارداشت: امروز تنها بخاطر بازیکنانم و شهروندانم که خواسته بودند در این بازی حضور داشتم و خوشبختانه توانستیم ۴ بر صفر تیم وچان کردستان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم درباره داوری این دوره از مسابقات گفت: در این فصل در بازی های متعدد چندین بار روی بازیکنان من پنالتی انجام شد ولی داورها هیچ کدام به نفع ما پنالتی نگرفتند اما بازیکنان من در بازی سپاهان و همچنین مقابل تیم سیرجان بدون دلیل اخراج شدند.

او مشکل بزرگ تیم شهرداری بم را غیبت بازیکنان کلیدی دانست و مونا حمودی مهاجم گلزن تیم ما در بازی با سپاهان اخراج شد و فروغ موری نیز مصدوم بود و این بازی را از دست دادند.‌

جعفری ضمن عذرخواهی از مردم بم ادامه داد: از مردم بم عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم قهرمانی را مجدد به شهرمان بیاوریم اما مطمئنم که شهروندان بمی کاملا در جریان اتفاقات صورت گرفته هستند و می دانند با تمام سختی هایی که در داوری بر تیم ما وارد شد و با توجه به اینکه تیم های دیگر هزینه های بسیار گزافی کرده بودند اما تیم شهرداری بم صدرجدول بود و یک اتفاق باعث شد صدر جدول را از دست بدهیم.

سرمربی تیم بم در پایان از فرماندار ، شهردار و مدیریت مجتمع معدنی فراوری روی خان خاتون که به عنوان اسپانسر در کنار شهرداری بم از تیم فوتبال شهرداری بانوان بم  حمایت کرده بودند تشکر و قدردانی بعمل آورد.

به این ترتیب شهرداری سیرجان با ۱۳ امتیاز قهرمان شد، شهرداری بم با ۱۱ امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم‌های سپاهان اصفهان و وچان کردستان هم به ترتیب با ۷ و ۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم‌ قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66821
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.