جواندل سرپرست فوتسال بانوان مس‌کرمان:


تیم ما تیم فنی و خوبی است اما به بی‌تجربگی‌اش می‌بازد

سرپرست تیم فوتسال بانوان مس‌کرمان درباره‌ی عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه تیم ما تیم جوان و بومی است نیاز به فرصت دارد تا نتیجه بگیرد و باید صبوری کرد تا بازیکنان جدید عملکرد خودشان را بهبود دهند و ان‌شاالله در ادامه‌ی فصل به دنبال بهبود جایگاه مس در جدول رده‌بندی مسابقات هستیم.

به گزارش کرمان‌نو، آنیتا جواندل سرپرست تیم فوتسال مس‌کرمان درباره‌ی وضعیت تیم در نیم فصل اول بیان کرد: با وجود خانم‌ها کریمی‌نسب که فصل گذشته رباط پاره کرده بودند و امسال می‌دانستیم که این ۲ نفر را در اختیار داریم و همچنین حضور خانم انجم‌شعاع کاپیتان تیم، با حضور این بازیکنان با تجربه و اینکه امتیاز سوپر لیگ را نداشتیم، با تصمیم خانم ایرانمنش یک تیم با حضور بازیکنان با تجربه و کم تجربه را راهی مسابقات لیگ برتر کردیم و تفکرمان این بود که بازیکنان جدید در کنار بازیکنان با تجربه یک تیم خوب را تشکیل دهند.

جواندل درباره‌ی سن بازیکنان تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه جوان‌گرایی زیادی در تیم اتفاق افتاد و اگر بخواهیم درمورد سن بازیکنای جدیدمان بگوییم بازیکنان تیم ما از ۸۲ تا ۸۶ هستند که امسال به تیم اضافه شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی هم گرفته شده گفت: خیر، کلا اعتقاد خانم ایرانمنش به حضور بازیکنان بومی است و تیم ما همیشه بازیکن بومی داشته، تنها مهسا ایرانمنش است، او چند سالی در مشهد توپ زده اما اصالتا کرمانی است و کل تیم بومی است و بازیکن غیربومی نمی‌گیریم.

جواندل در پاسخ به اینکه بدشانسی و اشتباهات داوری چقدر در نتایج تیم تاثیر داشته است گفت: بازیکنان ما بازیکنان فنی هستند و واقعا خوب بازی می‌کنند و باخت‌های ما نیز با اختلاف کم، یک گل اتفاق افتاده و تنها بازی ما با مشهد بود که ۵ بر صفر باختیم که آن هم در شرایط پاور اتفاق افتاد و اصلا اینطوری نیست که تیم‌ها از نظر فنی خیلی از ما سر باشند در ۲ بازی هم که داوری سر ما را برید، توپی که گل نبود گل گرفته شد تک به تک را خطا گرفتند و اتفاقات دیگری که در مسابقات می‌افتد.

وی ادامه داد: درکل با ۷ امتیاز ۲ برد، ۱ تساوی و ۴ باخت در رده‌ی هفتم جدول مسابقات هستیم و در ادامه بازی‌ها، نیم فصل دوم از ۱۴ دی آغاز می‌شود و هفته‌ی اینده با فولاد هرمزگان در بندر مسابقه داریم.

جواندل در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل دوم مس بازیکنی به ترکیب اضافه می‌کند گفت: خیر، خانم ایرانمنش بازیکنی اضافه نمی‌کنند و به اعتقاد ایشان تیم فارغ از نتیجه رو به پیشرفت و رشد است، این طبیعی است تیمی که جوان‌گرایی می‌کند تبعاتی هم دارد باید کمی تحمل و صبوری کرد حتی شده امسال بگذرد و تیم سال آینده جواب بگیرد.

وی درمورد جایگاه پایانی مس در پایان فصل گفت: برنامه تیمی این است که مس بتواند به بالای جدول بیاید اما متاسفانه یکسری مسائلی برای تیم ما بوجود می‌آید، توپ‌های ما گل نمی‌شود و بخاطر بی تجربگی نتیجه نمی‌گیریم وگرنه بازیکنان ما از لحاظ فنی خوب هستند و بازی‌های خوبی انجام می‌دهند اما در بحث نتیجه موفق نیستیم.

جواندل افزود: به عنوان مثال در بازی با سایپا بچه‌های ما به کم تجربگیشان باختند وگرنه ما خیلی سرتر از سایپا بودیم، اما خب تیم‌هایی مثل سایپا و تیم مشهد تیم‌هایی هستند که همیشه بازیکنانی داشتند که در لیگ برتر بازی کردند اما ما بازیکنانی امسال اضافه کردیم که تنها در لیگ استانی توپ زده‌اند و امسال به تیم اضافه شدند و در بالاترین سطح لیگ بازی می‌کنند، به همین دلیل باید به این بازیکنان فرصت داده شود و گرنه تیم مشکل فنی ندارد. تیم ما جزو معدود تیم‌هایی است که فوتسال بازی می‌کند برخلاف بعضی از تیم‌ها که فوتبالی بازی می‌کنند و تنها توپ بلند می‌کنند.

وی درمورد قراردادها و مسايل مالی مس گفت: خداراشکر مس همیشه حمایت لازم را از تیم داشته است و تا جایی که در توان‌شان بوده امکانات را در اختیار ما گذاشتند. قراردادها هم دیر و زود دارد اما مشکلی در پرداخت‌ها نیست.

جواندل درمورد برنامه‌ریزی برای ادامه فصل گفت: برنامه‌ریزی هرهفته متناسب با تیم مقابل است و خانم ایرانمنش برای هر بازی برنامه خاصی دارد و بازی برد و باخت دارد ، ان‌شاالله برنامه ما این است در پایان فصل جایگاه بهتری برای مس رقم بخورد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99952
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.