لیگ برتر والیبال:


راهیاب به سختی از سد تیم والیبال مس‌رفسنجان گذشت

در مسابقات هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم مس‌رفسنجان به مصاف راهیاب ملل مریوان رفت و در پایان با نتیجه سه بر ۲ نتیجه بازی را به حریف واگذار کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه چهارم دی‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های گرگان، یزد، رفسنجان، آمل، اصفهان، ارومیه و تهران پیگیری شد.

در یکی از مسابقات این هفته لیگ برتر مردان، تیم‌های مس‌رفسنجان و راه‌یاب ملل مریوان به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده مریوان با شکست سه بر ۲ حریف به ششمین برد خود دست یافت.

مسی‌ها در ست نخست و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند تا دور رفت را با سه برد و ۱۱ امتیاز به پایان برسانند.

دربی مهم مازنی‌ها دومین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر مردان بود که در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار شد و تیم‌های لبنیات هراز و هورسان رامسر به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مسابقه شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل که با ۱۲ برد و ۳۴ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورده بودند، نخستین شکست خود در این رقابت‌ها را سه بر یک تجربه کردند.

تیم هورسان رامسر در ست سوم ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان شد، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و هشتمین برد خود را به دست آورد و در پایان دور رفت برد ارزشمندی کسب کرد و ۲۴ امتیازی شد.

علیرضا گیلانی و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۱۳ دقیقه طول کشید و حسینی فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران از جمله تماشاگران این مسابقه در سالن پیامبر اعظم (ص) بود.

همچنین مسعود ذوقی و مرتضی علایی داوران اول و دوم این دیدار بودند که برای نخستین بار بعد شیوع کرونا با حضور تماشاگران برگزار شد.

آملی‌ها از سال ۹۸ و شروع کرونا تا کنون تنها یک بار موفق به کسب مجوز شورای تامین برای تعداد محدودی تماشاگر شده بودند، اما امروز برای نخستین بار شورای تامین با بلیت فروشی ظرفیت کامل سالن موافقت کرده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99889
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.