گل‌گهر در تلاش برای رسیدن به صدر/ مس‌کرمان در تلاش برای فرار از قعر


رقابت تیم‌های کرمانی در هفته‌ی پانزدهم لیگ برتر فوتبال

هفته‌ی پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا پنجشنبه ۱۵ دی با ۶ دیدار ادامه خواهد داشت که تیم‌های استان کرمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش کرمان‌نو، سه تیم مس‌کرمان، مس‌رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در هفته‌ی پانزدهم لیگ برتر درحالی به مصاف حریفان خود می‌روند که مس‌کرمان برای فرار از ته‌جدول باید از سد حریف قدرتمند خود سپاهان گذر کند، مس‌رفسنجان برای بهبود جایگاه خود باید در خانه مهمان خود پیکان را شکست دهد و گل‌گهر برای رسیدن به صدر جدول باید حریف ته‌جدولی خود صنعت نفت آبادان را در آبادان شکست دهد.

گل‌گهر و صدر جدولی که طلسم شده است

گل‌گهر ۲۴ امتیازی با یک بازی کمتر در رده‌ی چهارم جدول، از ساعت ۱۷ در استادیوم تختی آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان قعرنشین می‌رود، این بازی بهترین فرصت برای شاگردان قلعه‌نویی است تا به صدر جدول صعود کنند و شرایط خوبی را برای خود در بالای جدول که بسیار شرایط نزدیک و حساسی دارد مهیا کنند. در ۵ بازی اخبر رو در روی ۲ تیم ۳ برد برای گل‌گهر، یک پیروزی برای صنعت نفت و یک تساوی برای ۲ تیم رقم خورده است.

رقابت رکورداران تساوی در بازی رودررو، در رفسنجان

مس‌رفسنجان و پیکان نیز از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۵ دی در رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند این ۲ تیم در ۵ بازی اخیر رو در رو ۴ بار به تساوی دست پیدا کردند و یک پیروزی برای مس‌رفسنجان رقم خورده است. مس رفسنجان با ۱۹ امتیاز در رده‌ی هفتم و پیکان با ۱۶ امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول رقابت‌هاست.

بازی سخت مس کرمان در برابر سپاهان مدعی

مس‌کرمان ته‌جدولی از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف حریف مدعی خود یعنی سپاهان می‌رود مس برای فرار از قعر می‌جنگد و سپاهان برای رسیدن به صدر جدول.

در ۵ بازی رو در روی اخیر ۲ تیم یک پیروزی برای هر کدام و ۳ تساوی برای ۲ تیم رقم خورده است.

مس‌کرمان با یازده امتیاز در رده‌ی چهاردهم جدول و سپاهان با ۲۴ امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100253
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.