روایتی از پشت‌پرده سرمربیگری ژنرال در گل‌گهر| لابی امیر با وزرا

یک خبرنگار قدیمی حوزه فوتبال مدعی شده امیر قلعه‌نویی در ابتدای فصل گزینه مدنظر مدیران تیم فوتبال گل‌گهر نبوده و با فشار برخی وزرا و مقامات صنعتی به سیرجان آمده.

حسین قدوسی در اینستاگرام خود نوشته که باشگاه گل‌گهر سیرجان در ابتدای فصل پیشنهادی 50 میلیارد تومانی برای سه فصل به یحیی گل‌محمدی، سرمربی کنونی پرسپولیس ارائه داده که یحیی آن را نپذیرفته.

این خبرنگار مدعی شده ملارحمان، مدیرعامل پیشین شرکت گل‌گهر که از طرفداران پروپاقرص یحیی بوده، پس از اینکه جواهری، مدیرعامل تیم فوتبال گل‌گهر از قلعه‌نویی به عنوان گزینه دوم سرمربیگری این تیم رونمایی کرده، با مخالفت ملارحمان روبرو شده.
او نوشته که «یکی از دوستان نام آشنای مرتبط با گل‌گهر اخیرا تعریف می‌کرد که ملارحمان گفته بوده اگر گل‌محمدی بیاید هر چقدر لازم باشد بودجه می‌دهم اما برای قلعه‌نویی نه و من اصلا موافق آمدنش نیستم.»

قدوسی ادامه داده که «امیر با وزرا و روسای صنعتی لابی کرد تا وقتی که از استقلال و تراکتور پیشنهاد ندارد و در سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن هم به رغم بودجه کلان سال‌ها ناکامی درو کرده، هدایت تیم متمول شهر سیرجان را در دست بگیرد.»

بر اساس ادعای این خبرنگار، ملارحمان برخلاف میل باطنی و در پی اصرار و وساطت مافوق‌هایش (از جمله یک معاون وزیر علاقه‌مند به فوتبال) زنگ زده به جواهری مدیرعامل باشگاه و گفته: بروید با امیرقلعه نوعی قرارداد ببندید اما خیلی کمتر از مبلغ پیشنهادی به گل محمدی. جواهری هاج و واج می‌ماند که چه شد. او با امیر قرارداد بست. بد نیست بدانید همین جواهری که زمانی حامی امیر بود اکنون رابطه جالبی با سرمربی ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67045
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.