کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور تکواندو توسط زینب سیدمرادی


رویای حضور در تیم ملی تکواندو

زینب سیدمرادی تکواندوکار سیرجانی عنوان سومی مسابقات قهرمانی آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان تکواندو کشور را کسب کرد.

زینب سیدمرادی تکواندوکار وزن ۷۳+ کیلوگرم در گفت‌وگو با کرمان‌نو، درباره‌ی سطح مسابقات آزاد کشوری تکواندو جوانان و بزرگسالان گفت: مسابقات در سطح خیلی بالایی برگزار شد، در این مسابقات قهرمانان نامدار که در سطح جهان مقام‌آورده بودند حضور داشتند و باعث شده بود سطح مسابقات خیلی بالا باشد.
مرادی درباره‌ی سابقه ورزشی خود در تکواندو گفت: متولد ۱۳۷۸ از سیرجان هستم و حدود ۱۶ ساله تکواندو کار می‌کنم و در مسابقات جوانان در سال ۹۶ هم مقام سوم آن مسابقات را بدست آورده بودم، حدود ۹ مقام کشوری در رده‌های سنی مختلف و رنکینگ ۱ وزن ۸ در لیگ کشوری جوانان و بزرگسالان جام کوثر طی سالهای ۱۴۰۰_۱۴۰۱ را در کارنامه دارم.
وی ادامه داد: در وزن ۷۳+ کیلوگرم در وزن هشتم در مسابقات آزاد قهرمانی شرکت کردم، در وزن من حدود ۴۰ نفر شرکت کننده بود که با ۴ نفر مسابقه دادم و حریفان من از خراسان رضوی، گلستان، اردبیل و تهران بودند که درنهایت موفق به کسب عنوان سومی مسابقات شدم و سهمیه اول انتخابی رو گرفتم.
مرادی درباره‌ برنامه‌اش برای آینده گفت: باید تمرینات خودم را با تمام توان ادامه دهم تا بتوانم در تیم ملی جایگاهی داشته باشم، و تمام تلاشم بر افتخارآفرینی است.
وی در پایان گفت: خدا را شاکرم که شاید توانسته باشم ذره‌ای دل خانواده‌ام و مردم شهرم رو شاد کنم.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100054
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.