رکاب‌زنان کرمانی در مسابقات دوچرخه‌سواری نوجوانان کشور سوم شدند

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور، انتخابی تیم ملی به میزبانی سمنان برگزار شد که در این رقابت‌ها ۱۳۰ دوچرخه‌سوار از ۲۲ استان کشور با هم رقابت کردند. در پایان، تیم‌های لرستان، اصفهان و کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی نوجوانان کشور، انتخابی تیم ملی ۱۴ و ۱۵ آذر جاری به میزبانی سمنان در پیست دوچرخه‌سواری پارک سوکان برگزار شد که در این رقابت ۱۳۰ دوچرخه‌سوار از ۲۲ استان کشور در ۴ رشته و ۴ گروه سنی نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

اسلامی تصریح کرد: تیم کرمان متشکل از علی خدامی، محمد امین رحیم آبادی، بردیا خباززداه، رضا صادقی، ترک زاده و دباغ به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور یافت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان بیان داشت: در پایان، تیم‌های لرستان، اصفهان و کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسلامی به نتایج انفرادی این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت‌ها، علی خدامی یک طلا و یک نقره، محمد امین رحیم آبادی دو نشان نقره و برنز و بردیا خباززداه دو نشان طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.

او با اعلام اینکه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری بر این رقابت‌ها نظارت داشت، افزود: بهترین‌های این رشته با انتخاب کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

اسلامی تصریح کرد: مراسم اهدای مدال این رقابت‌ها با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38171
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.