سرمربی سیرجان: جام باشگاه‌های آسیا محک سختی برای فوتبال زنان است

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: جام باشگاه‌های آسیا میدان بزرگ و سختی برای بازیکنان و فرصت خوبی برای فوتبال زنان ایران است تا سطح خود را با باشگاه‌های آسیایی مقایسه کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، «مریم جهان نجاتی» اظهار داشت: تیم شهرداری سیرجان تمرینات خود را از ۱۶ شهریور آغاز کرد و در این مدت پروسه آماده‌سازی را پشت سر گذاشتیم و ادامه تمرینات این هفته در محل تمرین کمپ تیم‌های ملی در اردوی ۱۱ روزه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این مدت دغدغه‌های زیادی داشتیم و نداشتن بازی‌های تدارکاتی یکی از این مشکلات بود. هر چند سوم آبان دیدار تدارکاتی را با یکی از تیم‌های استان تهران داشتیم که فرصت خوبی برای آماده سازی بازیکنان شهرداری سیرجان است.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان عنوان کرد: بازیکنان باید دوازدهم آبان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به اردن اعزام شوند و ۱۶ آبان ماه در نخستین دیدار به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان می‌روند و در دومین دیدار با تیم گوالاکام هند و در سومین دیدار به مصاف اردن خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه جام باشگاه‌های فوتبال زنان برای دومین بار در آسیا برگزار می‌شود، گفت: برای اولین بار نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور می‌یابد و فرصت خوبی برای فوتبال زنان ایران است تا سطح خود را با باشگاه‌های آسیایی مقایسه کنند. بازیکنان شناخت خوبی نسبت به تیم ازبکستان دارند و تیم قدرتمندی است. یادمان نرود که برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر در این چند سال با تلاش‌های «گلاره ناظمی» مسوول برگزاری مسابقات، زمینه ساز حضور ما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد.

وی یادآور شد: صد درصد برای پیروزی و گرفتن نتیجه مطلوب به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. تیم شهرداری سیرجان اکنون در آمادگی مطلوبی بسر می‌برد و پروسه بدنسازی را به خوبی به پایان رساندیم و  امیدواریم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی نقاط ضعف خود را بهتر شناسایی کنیم.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان با اشاره به اینکه شاکله این تیم بسیار جوان هستند، گفت: این بازیکنان در سال ۹۳ در سن ۱۴ سالگی از تیم نوجوانان وارد شهرداری سیرجان شدند و الان در سن ۲۲ سالگی و رده بزرگسالان حضور دارند. ثبات در حفظ شاکله هفت ساله تیم سبب همدلی بیشتر در بین بازیکنان شد و در چند سال اخیر ۲ مرتبه قهرمان لیگ شدیم. در واقع روند رو به رشدی را داشتیم. ۷۰ درصد بازیکنان شهرداری سیرجان بومی هستند، موردی که کمتر در تیم‌های مختلف لیگ برتری دیده می شود.

وی اضافه کرد: تیمی که به جام باشگاه‌های آسیا می‌رود باید ظرفیت زیادی داشته باشد تا نتایج خوبی کسب کند. تیم شهرداری سیرجان با بهره بردن از بازیکنان رده پایه، به بازیکن سازی پرداخت و امروز با حضور بازیکنان خوبی از رده نوجوانان و جوانان می‌تواند اتفاقات مثبتی را برای فوتبال کشور رقم بزند.

نخستین بار است که یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتبال زنان راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌شود و تیم شهرداری سیرجان ۱۲ آبان به اردن اعزام خواهد شد و باید به مصاف نمایندگان ردن، هند و ازبکستان برود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79037
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.