سه زمین فوتبال در مناطق محروم قلعه گنج افتتاح شد

سه زمین چمن مصنوعی با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سه روستای قلعه گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسید.

آیین بهره برداری از این طرح ها با حضور محمدعلی دهقان معاون امور اقتصادی استانداری کرمان، عطا ناوکی فرماندار قلعه گنج و مسعود حیدروند مدیر ملی طرح توسعه و آبادانی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و جمعی از مردم و مدیران محلی برگزار شد.

به گزارش ایرنا مدیر اداره ورزش و جوانان قلعه گنج شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای شمس آباد گفت: این سه زمین های فوتبال از محل تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان که در سال ۱۳۹۶ منعقد شده احداث شده اند.

محمد حاج حسینی افزود: طبق تفاهمنامه ذکر شده، تعداد یازده زمین چمن در روستاهای قلعه گنج احداث و راه اندازی می شود و تا الان سه مورد محقق شده و ما بقی زمین ها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

حاج حسینی افزود: عملیات زیرسازی سایر زمین ها برای نصب چمن مصنوعی با همکاری دهیاری ها و اداره ورزش و جوانان در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای احداث هر زمین فوتبال در روستاها افزون بر ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: آمایش جغرافیایی اداره ورزش و جوانان برای ساخت زمین ها به گونه ای انتخاب شده که علاوه بر روستاهایی مرکزی، بیشتر روستاهای همجوار هم بتوانند از این زمین ها استفاده نمایند.

تعداد ۲۴ تیم فوتبال روستایی در قلعه گنج فعال است که هر ساله در مسابقات شهرستانی و استانی شرکت می کنند.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33306
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.