دو شاهکار دیگر از عجیب‌ترین هیات سال

در حالی که به رسم هر ساله مسابقات فوتبال مجتمعی رده های سنی کشور با حضور داوران جوان برگزار می‌شود اما داوران جوان کرمانی از قضاوت محروم هستند و هیات فوتبال استان داوران 37 و 39 ساله را برای حضور در مسابقات رده‌های سنی کشور به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

برخی داوران کرمانی چندی پیش به دلیل اعتراض به وضیت کنونی هیات فوتبال استان از سوی این هیات با محرومیت روبرو شده‌اند و عجیب نیست با وجود مدیرانی که سال‌ها پیش به جرگه بازنشستگان پیوسته‌اند، چنین تفکرات نادرستی در هیات حاکم باشد که نتیجه‌ی آن بدون تردید دلسردی داوران جوان و کمرنگی حضور آن‌ها در سطوح بالاتر خواهد بود.

مورد جالب دیگر همانگونه که در عکس بالا مشخص است، استفاده داوران از انگشتر و ساعت عقربه‌ای و مجلسی است! جدا از اینکه استفاده از زیورآلات در زمین فوتبال خلاف قانون محسوب می‌گردد، این مسائل وجهه داوری را زیر سوال خواهد برد. قضاوت به عهده شما…

به هر شکل همانطور که پیش از این عنوان شده است، این اتفاقات عجیب تنها زمانی پایان می‌پذیرند که تکلیف ریاست هیات فوتبال استان مشخص شود. قرار بود انتخابات در روزهای منتهی به سال جدید برگزار شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16842
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.