مس رفسنجان یک - ملوان بندر انزلی ۴


شب‌های سیاه ساکت الهامی ادامه دارد | مس با الهامی همچنان می‌بازد

مس رفسنجان در بازی خانگی در برابر ملوان باخت تا چهارمین باخت متوالی این تیم رقم بخورد. حالا باید دید بعدازاین باخت عملکرد مدیران تیم در برابر الهامی چگونه خواهد بود.

به گزارش کرمان‌نو، در هفتهٔ سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مس رفسنجان امروز دوشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۵ در حالی به مصاف ملوان بندر انزلی رفت که این دیدار از حیث رویارویی ساکت الهامی با مهدی تارتار حائز اهمیت بود.

ساکت الهامی که در ۳ بازی قبلی تیمش هر ۳ بازی را واگذار کرده بود در این بازی خانگی نیاز مبرم به امتیازگیری داشت؛ اما چهارمین باخت او و تیمش رقم خورد تا جایگاه ساکت از هر لحظه لرزان‌تر باشد.

این تیم امروز در رفسنجان متحمل شکست ۴ بر یک شد.

در کنار نتایج بد تیم مس اما ملوان با مهدی تارتار در لیگ بیست و سوم عملکرد خوبی داشت.

مس در دقایق ۳۵ و ۴۱ نیمه اول، دو گل دریافت کرد تا با نتیجه ۲ بر صفر به رخت‌کن برود. با شروع نیمه دوم اگرچه مس رفسنجان توانست در شروع نیمه یکی از گل‌های خورده را جبران کند و امیدوار به ادامه بازی باشد؛ اما با اخراج جلال‌الدین علی‌محمدی و دریافت ۲ گل دیگر نیز در دقایق ۷۹ و ۸۳ کار برای این تیم تمام شود و با ۴ گل شب‌های سیاه الهامی ادامه‌دار باشد.

از حواشی این دیدار حضورنداشتن مسئول یگان ویژه در نشست خبری پیش از بازی بود که این احتمال را به وجود آورد لغو شود؛ اما این اتفاق رخ نداد و مشکل به وجود آمده برطرف شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112477
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.