لیگ تا پایان برای مس تشریفاتی شد

تیم دارکو در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی در پیش گرفته بود و این امید را داشت که این نتایج خوب در قائمشهر هم تداوم داشته باشد. البته ترکیب مس در این بازی کامل هم نبود و دراژیچ چهار بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت تا به سایر شاگردانش اعتماد کند.

در طرف مقابل نساجی هم در نیم فصل دوم شرایط خوبی را سپری نکرده و به اندازه‌ای با مهابادی امتیاز از دست داد تا اینکه جواد نکونام هدایت این تیم را در آستانه بازی با مس به عهده بگیرد. همین موضوع انگیزه‌های مضاعفی به نساجی می‌داد تا خود را به کورس بازگرداند.

با شروع بازی، این تیم نساجی بود که بیشتر میل به پیروزی از خود بروز داد و در چند صحنه روی دروازه مس خطراتی ایجاد کرد که البته مسی‌ها نیز یک بار به صورت جدی به حملات نساجی پاسخ دادند و دروازه شاگردان نکونام را تهدید کردند اما سرانجام نساجی توسط احمد الجبوری در اواخر این نیمه به گل رسید و با برتری به رختکن رفت.

در نیمه دوم نساجی در دقایق ابتدایی 10 نفره شد و همین برتری عددی این فرصت را به مس می‌داد که تا پایان بازی برای زنده نگه داشتن امیدهایش تلاش بیشتری نشان دهد؛ شاگردان دارکو در ادامه موقعیت‌های خوبی داشتند و حتی در برخی از حملات خود فاصله اندکی با گلزنی پیدا کردند.

این بازی اما در نهایت با اولین برد جواد نکونام با نساجی به پایان رسید و نارنجی‌های کرمان با شکستی که چندان هم شایسته‌ آن نبودند، حالا امیدهای خود را برای صعود به حداقل رساندند و نه تنها روی کاغذ بلکه منطقی هم به نظر نمی‌رسد که مس بتواند خود را به جمع مدعیان برساند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16530
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.