لیگ یک فوتبال | صدر جدول در قرق کرمانی‌ها

حضور پیدا نکردن داماش گیلان برای بازی با مس کرمان، 3 امتیاز بدون زحمت را برای به ارمغان آورد و باعث شد مس کرمان در رده سوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار بگیرد.

بازی دو تیم مس کرمان و داماش گیلان که قرار بود در ساعت ۲ بعداز ظهر در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار شود، به دلیل حضور پیدا نکردن تیم داماش گیلان در کرمان برگزار نشد.

عرفان امیر خسروی رییس روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان گفت: دیروز فدراسیون صورت جلسه کرد و سه امتیازبازی با داماش به حساب مس کرمان واریز شد و مس کرمان الان در رده سوم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

امیر خسروی ادامه داد: نماینده فدارسیون آقای محمد فغانی، نماینده هیات فوتبال استان کرمان، چهار داور بازی ظرف ساعت 14:30 در زمین بازی حضور پیدا کردند، بعد از چند دقیقه صبر چون نه تیم داماش گیلان و نه نماینده از طرف این تیم حضور داشت با توجه به قانون جهانی فیفا، سه امتیاز به حساب مس کرمان واریز شد.

وی در مورد دلیل حضور پیدا نکردن تیم داماش گفت: تیم داماش مشکلات مالی رو عنوان کردند و گفتند که هزینه سفر به کرمان رو نداشتند.

امیر خسروی افزود: بعد بازی نکردن با شهرداری تبریز در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور، این دومین بازی بود که میهمان در زمین مس حضور پیدا نکرد و امتیاز بازی به مس کرمان داده شد.

امتیازات آسانی که به حساب تیم مس کرمان واریز می شود ناراحتی دیگر تیم های مدعی را هم به همراه داشته است. هر چند نمی شود به تیم مس کرمان خرده گرفت چرا که کوتاهی از حریفان سر زده نه مس کرمان.

اما باید توجه داشت دیگر تیم های مدعی صعود به لیگ برتر برای کسب سه امتیاز یک هفته تمرین می کنند و در جریان بازی برای کسب سه امتیاز چه خون و دل ها که نمی خورند اما تیم  هایی چون شهرداری تبریز و در ادامه داماش گیلان به راحتی معادلات را بر هم می زنند.

این اتفاق فقط در لیگ یک رخ نمی دهد. در لیگ برتر بانوان هم خیلی از تیم ها برای بازی با شهرداری به بم سفر نمی کنند چون بر این باورند میزبان تیم مقتدری است و به طور حتم آنها را شکست می دهد و متاسفانه باید اذعان کرد این تصمیمات نمونه خارجی ندارد.

به گزارش ورزش سه، خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که پرونده تیم شهرداری تبریز که برای بازی با مس به کرمان سفر نکرد و هم چنین در بازی با بادران امکان برگزاری مسابقه را مهیا نساخت به همراه پرونده داماش گیلان به طور موازی در اختیار کمیته انضباطی و هم چنین کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

از آنجایی که غیبت ها غیر مجاز و بدون دلیل بوده به نظر می رسد محرومیت سنگینی در انتظار این دو تیم باشد. به خصوص که در ماه های اخیر کمیته اخلاق با صدور آرای سنگین علیه اشخاص و تیم ها اعلام کرده برخورد قاطع با تخلفات خواهد داشت. هم چنین که دیروز تیم فولاد خوزستان از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=41778
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.