آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌های مالی مس رفسنجان؛


مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان: امیدواریم پس از دو سال مشکلات مالی باشگاه حل شود

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با بیان اینکه امیدواریم پس از دو سال مشکلات مالی باشگاه حل شود گفت: ان‌شاءالله بدهی‌های باشگاه مس رفسنجان پرداخت خواهد شد و امیدواریم پس از دو سال مشکلات مالی باشگاه حل شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان توضیح داد: با مصوباتی که کمیته ورزش شرکت مس داشته و نظر مساعد شرکت مس و  مدیرعامل شرکت مقرر شده بدهی‌های انباشته باشگاه از دو فصل قبل که به عملکرد تیم‌های ورزشی ضربه زده است، پرداخت شود و از فصل بعد شاهد آشفتگی در وضعیت مالی تیم‌های باشگاه نباشیم.
پورمحمدی در ادامه درباره تقابل با استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در تعطیلات دو بازی تدارکاتی را که یکی از آن‌ها برابر پرسپولیس بود، برگزار کرده و در مجموع از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و آماده رویارویی با استقلال است.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت برابر مس در جام حذفی نیز گفت: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد؛ اما استقلال آقای نکونام سخت‌ترین شکست خود در فصل فعلی را برابر مس رفسنجان تجربه کرده است. به‌هرحال بازی دشواری برای هر دو تیم است. استقلال می‌خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند و از سویی انتقام شکست در جام حذفی را بگیرد و از سوی دیگر تیم ما هم ترسی از تقابل برابر صدرنشین لیگ ندارد و کاملاً آماده است و می‌خواهد روند روبه‌رشد خود را حفظ کند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116795
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.