مس برنده دربی کرمان| نارنجی پوشان در یک قدمی صدر قرار گرفتند

مسی‌های کرمان با پیروزی مقابل آرمان گهر در هفته یازدهم لیگ یک هم امتیاز با هوادار در رده دوم جدول قرار گرفتند.

شاگردان رضا مهاجری با توجه به دوئل هوادار و استقلال خوزستان یک فرصت طلایی را داشتند تا با لغزش مدعیان خود را صدرنشین جدول لیگ یک کنند؛ از سوی دیگر آرمان‌گهر در تقابل با مدعیان لیگ یک نشان داده بود تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند در مقابل تیم‌های بالانشین جدول قد علم کند. با این‌حال شاگردان مهاجری نیمه نخست را تهاجمی دنبال کردند و چند فرصت ایده‌آل گلزنی هم داشتند که از دست رفت.

جدی‌ترین موقعیت‌ها در نیمه نخست توسط بابا محمدی روی پاس تماشایی پیمان میری از دست رفت و سنگربان آرمان‌گهر آن را به کرنر فرستاد؛ با شروع نیمه دوم حملات مسی‌ها پر دامنه‌تر شد، البته رو ضدحملات شاگردان شهبا چند فرصت گلزنی به دست آوردند که سجاد بیرانوند گلر مس مانع از غافلگیری شاگردان مهاجری شد و چند واکنش تماشایی داشت.

دفاع آرمان‌گهر که ایستادگی خوبی را از خود نشان داده بود سرانجام در دقیقه 78 روی حرکت پیمان میری، خطای هند انجام داد تا پنالتی به سود مس اعلام شود و ستاره مسی‌ها خود نیز پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند؛ 10 دقیقه پایانی بازی دو تیم جنجالی و پر افت و خیز دنبال شد اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا بار دیگر میری با گلزنی خود زمینه‌ساز پیروزی مس شود.

با این پیروزی مسی‌ها با تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار، با 21 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند و آرمان‌گهر نیز بدون تغییر در رتبه سیزدهم باقی ماند؛ در دقایق پایانی بازی سلمان بحرانی هافبک مس دومین کارت زرد خود را از داور دریافت کرد و اخراج شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63199
1 نظر
  1. […] کشور امروز با یک بازی آغاز می‌شود. در این بازی مس کرمان صدرنشین مهمان چوکا تالش […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.