مس رفسنجان-پیکان| تقابل اوت‌اندازهای قدیم و جدید

در جریان رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های پیکان و مس رفسنجان از ساعت 15 به مصاف هم می‌روند.

مس رفسنجان رده دوازدهمی در دوازدهمین هفته از اولین حضور خودش در لیگ برتر به پیکان رده چهارمی رسید. پیکان که قبل از بازی با سپاهان، دو برد متوالی کسب کرده بود هفته گذشته در شرایطی به تیم محرم نویدکیا باخت که سرمربی سپاهان از بازی شاگردان مهدی تارتار شدیدا تعریف کرد. تیمی که حالا یک چهره جهانی دارد و اوت‌های فوق‌العاده نادر محمدی او را تبدیل به سوژه‌ای جالب برای رسانه‌های بین‌المللی کرده است.

در مقابل مسی‌های رفسنجان دو هفته قبلی بازنده نبوده و تنها یک باخت در بازی‌های خارج از خانه در کارنامه‌ دارند و باید دید نتیجه تقابل افکار تارتار و ربیعی چه خواهد شد. ربیعی و شاگردانش در هفته قبل بازی‌ها برابر ماشین سازی به میدان رفتند و در دیداری که بسیار مهم بود، موفق به کسب پیروزی 1-0 شدند. اکنون مس برای حفظ روحیه خود و بهتر کردن شرایط جدول مسابقات، باید در بازی با پیکان نیز نمایش خوبی داشته باشد و وضعیت خود در جدول بازی ها را بهتر کند.

ربیعی: علی علیزاده استاد پرتاب اوت است

محمد ربیعی در کنفرانس خبری قبل از بازی روز گذشته گفته: «ما در ۵ بازی اول مسابقات نتوانستیم به گل برسیم اما بازی‌های خوبی ارائه می‌دادیم. ما ۱۴ بازیکن جدید دور هم جمع کردیم که نیازمند زمان بود. اما در ۵ بازی بعدی ۶ گل به ثمر رسانده‌ایم که این یعنی رشد خوبی داشته‌ایم. روی برخی گل‌هایی که خوردیم اشتباهاتی داشتیم که باید روی آن تمرین کنیم و بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم.»

او درباره نادر محمدی، بازیکن پیکان که اوت‌های بلندی پرتاب می‌کند هم گفت: «این یکی از تاکتیک‌های برجسته پیکان است و ما هم در باشگاه مس رفسنجان صاحب یک اوت انداز بزرگ هستیم که مولد این موضوع است. علی علیزاده عزیز در تیم ما مدیریت می‌کند که خودش استاد این موضوع است. اوت یک بحث تاکتیکی است. علیزاده هم سال‌ها اوت پرتاب می‌کرد. این یکی از موارد مهم باشگاه پیکان است.»

پیمان فرخی مهر به همراه، محمدرضا ابوالفضلی، یوسف مغروری و محمد نوری این بازی را داوری می‌کنند. این بازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62757
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.