رکورددار پرتاب نیزه جهان:


نمایندگان مجلس دغدغه ورزشی داشته باشند

قهرمان پاراالمپیک و رکورددار پرتاب نیزه جانبازان و معلولان جهان گفت: نمایندگان در شعارهای انتخاباتی و همچنین عملکرد خود، بایستی دغدغه‌های ورزشی داشته باشند و بیشتر به امور ورزشکاران بپردازند تا بتوانند هم این مشکلات را حل و هم طیف وسیع‌تری از جامعه را نیز همراه کنند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، سعید افروز افزود: هر چه ورزش قوی‌تری داشته باشیم، ایران قوی خواهیم داشت و زمانی که نمایندگان به قول و وعده‌هایی که در حوزه ورزش می‌دهند عمل کنند، جامعه ما بیشتر به سمت ورزش حرکت می‌کند و بانشاط و پویاتر از گذشته می‌شود.

 این مدال‌آور اهل اسفندقه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان عنوان کرد: معتقدم وعده‌های نمایندگان درگذشته در خصوص ورزشکاران آن‌طور که بایدوشاید عملیاتی نشده است لذا می‌طلبد به این قول‌ها عمل شود.

 رکورددار پارادومیدانی جهان در خصوص اینکه انتظار جامعه ورزشکاران از نمایندگان مجلس چیست؟ عنوان کرد: انتظار جامعه ورزشی و ورزشکاران ما این است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای پیشرفت ورزش استان کرمان و شهرستان جیرفت حرکت کنند تا علاوه بر مدال‌آوران و ورزشکاران سطوح بین‌المللی و المپیک ما، دیگر مردم نیز به این عرصه ترغیب شوند.

 ضرورت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح

 او در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات چیست؟ گفت: بحث انتخابات در کشور ما باتوجه‌به اینکه دشمن سعی و تلاش می‌کند که مردم حضور کمتری داشته باشند، همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و رعایت ۲ نکته مشارکت و انتخاب اصلح در این صحنه ضروری است.

 افروز بیان کرد: معتقدم افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند باید بدانند به چه کسانی رأی می‌دهند و این موضوع خیلی مهم است که نمایندگان انتخابی، افراد شایسته‌ای باشند که بتوانند در رفع مشکلات کشور اثرگذار شوند.

 او افزود: موضوع دیگر حضور حداکثری در انتخابات است و در این زمینه هرچه مردم حضور و مشارکت بیشتری در این صحنه داشته باشند، تودهنی محکم‌تری به دشمن زده می‌شود و ضمن آنکه این موضوع انتخابات را پرشورتر می‌کند.

 این ورزشکار استان کرمان تصریح کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات می‌تواند برای جامعه امیدبخش باشد و باعث ایجاد نشاط و انگیزه در کشور شود؛ لذا حضور و مشارکت مردم در این صحنه بسیار مهم است.

 او ابراز داشت: انتخابات بایستی در جهتی پیش برود که نمایندگان بتوانند ضمن رفع مشکلات معیشتی مردم، ایجاد انگیزه کنند و جامعه را به سمتی پیش ببرند که این چالش‌ها کمتر شود.

 عمل به وعده‌های انتخاباتی جامعه را پایبند می‌کند

 افروز در پاسخ به اینکه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی چه وعده‌هایی به مردم بدهند؟ گفت: مهم‌ترین وعده‌ای که یک نامزد می‌تواند در انتخابات بدهد و عمل‌کردن به آن وعده بسیار مهم است؛ اما اینکه حرف و شعاری اعلام شود و پس از انتخابات به آن عمل نکنند، مناسب نامزدها و مردم نیست و جامعه را بی‌اعتماد می‌کند.

 او تأکید کرد: زمانی که یک نماینده شعارهایی در خصوص رفع مشکلات جامعه می‌دهد و به آنها عمل می‌کند می‌تواند برای جامعه امیدبخش باشد و جامعه را به کشور و نظام امیدوار و پایبند کند.

 این ورزشکار جیرفتی افزود: دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در پاسخ به این پرسش که انتظار مردم از نامزدها در تبلیغات انتخابات چیست؟ نیز عنوان کرد: انتظار همه مردم از نامزدهای انتخابات این است که در مورد یکدیگر اظهارنظر نکنند و رقابت انتخاباتی باید از قضاوت بی‌مورد، توهین و تهمت به‌دور باشد تا مردم بتوانند نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

 او ادامه داد: همچنین اگر نمایندگان به وعده‌های خود عمل کنند، این موضوع می‌تواند در موضع مشارکت در انتخابات بسیار مهم و اثرگذار باشد.

 افروز دارنده مدال طلای بازی‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن و بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و دارای سه نشان طلا از مسابقات بین‌المللی است؛ این ورزشکار رکورددار پرتاب نیزه ورزش جانبازان و معلولان جهان نیز قلمداد می‌شود.

 دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115550
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.