کاروان تیم فوتبال بانوان خاتون بم راهی قزاقستان شد

کرمان‌نو-تیم فوتبال بانوان خاتون بم به منظور کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی زنان باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ با پرواز اختصاصی فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد کشور قزاقستان ترک کرد.

به گزارش روز جمعه کرمان‌نو و به نقل از روابط عمومی باشگاه خاتون بم، قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان ایران با یک فروند هواپیمایی بویٔینگ ۷۳۷ به‌صورت اختصاصی تهران را به مقصد قزاقستان ترک کرد.

تیم خاتون بم اردوی تدارکاتی خود را به مدت ۲ هفته در شهر شیمکند قزاقستان برگزار و دو دیدار دوستانه با تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ زنان آن کشور برگزار خواهد کرد.

کاروان تیم فوتبال بانوان خاتون بم سپس مستقیماً عازم ازبکستان شده و در مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا، به مصاف نمایندگان ازبکستان، هند و اردن خواهند رفت.

این مسابقات از ۲۵ مرداد تا ۴ شهریورماه در شهر قارشی ازبکستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است خاتون بم اولین باشگاه در تاریخ فوتبال بانوان ایران است که اردوی تدارکاتی و مسابقات دوستانه برون مرزی برگزار می‌کند.

به گزارش کرمان‌نو، خاتون بم در لیگ کوثر فوتبال زنان ایران بازی می‌کند و با ۸ قهرمانی و دو نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات است.این تیم تنها نماینده فوتبال زنان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=93326
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.