کسب مقام سومی توسط کرمانی‌ها در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور

تیم ذوالفقار کرمان به مربیگری لیدا بحرینی و سرپرستی فرزانه کویری توانست برای اولین بار در مسابقات سوپر لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور مقام سوم را کسب کنند.

بحرینی سرمربی تیم ذوالفقار کرمان در مورد این مسابقات به کرمان نو گفت:‌ زمان آغاز مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان کشور آذر ۹۷ بوده است و تا تیر ۹۹ این لیگ ادامه داشت.

بحرینی ادامه داد: ۸ تیم در ۶ دوره این مسابقات با یک دیگر رقابت کردند که تیم ذوالفقار کرمان توانست با کسب ۱۴۱ در مجموع به مقاوم سوم کشوری دست یابد.

او گفت:‌ ما با ۱۶ کاراته کار در این مسابقات شرکت داشتیم، از این تعداد ۴ نفر در بخش کاتا و ۵ نفر در بخش کومیته در مسابقات حضور داشتند.

سرمربی تیم ذوالفقار کرمان در مورد نحوه برگزاری تمرین‌ها و اردوها گفت:‌ با حمایت‌های دکتر پرسته و دکتر الهی فرد ما ۵ اردو برای بازیکن‌های تیم برگزار کردیم که این اردوها برای آمادگی بازیکن های تیم و موفقیت تیم بسیار مهم و کار آمد بوده‌اند.

در پایان بحرینی از حمایت های خانم گرامی نایب رییس هییت کاراته بانوان استان، امیری رئیس هیئت کاراته استان، هانشی احمدی مسئول کیوکوشین ufk ایران و آسیا ومدیر و موسس تیم ذوالفقار کرمان : مدیر عامل مهندس روح المینی شیهان صنایعی تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53219
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.