قلعه‌نویی گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی است؟


گل‌گهر در چالش سرمربی

وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوع این روزهای فدراسیون فوتبال است. از آنجایی که انتخاب سرمربی خارجی با ۲ چالش بزرگ یعنی؛ تامین منابع مالی و دیگری انتخاب مربی‌ای که با توجه به فاصله تقریبا یکساله باقی‌مانده تا شروع رقابت‌های آسیایی بتواند با آگاهی و شناخت خوبی تیم ملی را مهیای جام ملت‌های آسیا کند، روبرو خواهد بود، انتخاب سرمربی داخلی یکی از گزینه‌های جدی برای نیمکت تیم ملی است. در بین گزینه‌های داخلی امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر جزو اصلی‌ترین گزینه‌ها است.

به گزارش کرمان‌نو، پس از پایان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر که با کسب نتایج نا‌مطلوب برای فوتبال ایران به پایان رسید، حالا همه در انتظار مشخص شدن تکلیف سکان‌دار هدایت تیم ملی هستند.
اگرچه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال این روزها در دوراهی انتخاب مربی داخلی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال قرار گرفته‌اند، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت موافقت برای حضور سرمربی داخلی بر روی نیمکت تیم ملی، ۲ گزینه بیشتر از گزینه‌های دیگر شانس نشستن بر روی نیمکت تیم ملی را دارند؛ امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی.
اما با این‌حال قلعه‌نویی سرمربی گل‌‎گهر سیرجان بیشترین شانس را برای جایگزینی کارلوس کی‌روش دارد و در صورتی که انتخاب مربی داخلی به تصویب اعضای هیئت رئیسه برسد به احتمال زیاد او خواهد بود که در جام ملت‌های آسیا جلوتر از فرهاد مجیدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در قطر برعهده می‌گیرد.
حال باید دید این گمانه‌زنی‌ها به کجا خواهد رسید و آیا گل‌گهر ژنرال خود را از دست می‌دهد یا خیر؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100238
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.