نوش‌دارو بعد از سقوط مس کرمان


فرزاد حسین‌خانی از سرمربی‌گری مس کرمان استعفا داد

یک روز پس از سقوط تلخ تیم فوتبال مس کرمان به لیگ دسته یک فرزاد حسین‌خانی سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد. او در کنفرانس خبری خود گفت با وجود اینکه یک‌سال دیگر قرارداد دارم، از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم.

سرمربی مس‌کرمان پس از سقوط تیمش به لیگ یک از هدایت نارنجی‌پوشان کناره‌گیری کرد. به گزارش کرمان‌نو، پس از شکست تیم فوتبال مس‌کرمان در برابر سپاهان و پیروزی صنعت نفت آبادان در مقابل گل‌گهر که منجر به سقوط مس به لیگ دسته‌ی یک شد فرزاد حسین‌خانی سرمربی نارنجی‌پوشان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد.
اتفاقات روز آخر لیگ طوری رقم خورد که مس‌کرمان به لیگ یک سقوط کند و بازگشت این تیم به لیگ برتر تنها یک سال دوام داشته باشد.
فرزاد حسینخانی که فصل گذشته موفق شده بود مس را به مقام دومی لیگ یک برساند و با این تیم به لیگ برتر صعود کند، حالا بار دیگر تیمش را در لیگ آزادگان می‌بیند.
حسینخانی پس از شکست تیمش برابر سپاهان و سقوط به لیگ یک با ۲۲ امتیاز، در کنفرانس خبری از هدایت این تیم استعفا داد و اعلام کرد:«یک سال دیگر قرارداد دارم اما می‌خواهم مدتی کنار فوتبال نباشم و استراحت کنم.»
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اعلام استعفای خود و با اشاره به علت‌های سقوط این تیم به لیگ دسته یک گفت: «بازی آخر نفت را ندیدم اما رقیب ما فقط در چند بازی، هفت امتیاز از داوری گرفت.»
فرزاد حسین‌خانی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار مس‌کرمان و صنعت نفت آبادان افزود: «این موضوع را براحتی می‌توان با بازبینی فیلم‌های صنعت نفت آبادان اثبات کرد.»
وی همچنین دیگر علل سقوط تیم فوتبال مس‌کرمان را تشریح و گفت: «خانواده خوبی نبودیم و برخی اتفاقات در مس‌کرمان برنامه‌ریزی شده بود.»
این اتفاق درحالی افتاد که شب گذشته حسینخانی پس از پایان بازی برای دلجویی به سمت هواداران مس رفت، اما هواداران عصبانی این تیم با فحاشی و پرتاب صندلی‌های ورزشگاه و اشیا از وی استقبال کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104514
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.