اجرای نخستین فم تور کرمان با هدف تولید محتوای مناسب در فضای مجازی

گفتنی است٬ در این «فم تور» علاوه بر فعلان حوزه گردشگری که در فضای مجازی محتوا تولید می‌کنند از گروهی از اهالی رسانه برای شرکت در این برنامه دعوت شده‌است.

هدف این رویداد به گفته مدیران شرکت٬آشنایی مردم با طبیعت منحصربه فرد استان کرمان و تغییر تصویر ذهنی عمومی مردم نسبت به گرم و خشک و کویری بودن استان است.

کرمان‌لند تلاش می‌کند تا این استان را با کمک فعلان فضای مجازی به عنوان استانی چهارفصل به افکار عمومی معرفی کند.

از این رو در اولین فم تور کرمان‌لند بیش از ۲۰ شخصیت تاثیرگذار در شبکه‌های مجازی اینستاگرام و توییر و همچنین گروهی از خبرنگاران در مدت چهار روز از مناطق٬ ‌کرمان٬ ‌بردسیر٬ بافت٬ رابر و هنزا بازدید خواهند کرد.

فم تور لند‌این‌کرمان با مهیا کردن امکانات حمل ونقلی و اقامتی به تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی  این فرصت را می‌دهد تا با مقاصد تابستانی کرمان٬ فرهنگ محلی مردم و زیرساخت های گردشگری این منطقه آشنا شده و این اطلاعات را با سرعت بیشتری در اختیار علاقه‌مندان بگذارند.

لند‌این کرمان به عنوان اولین فم تور گروه کرمان‌لند از ششم تا دهم خردادماه برگزار خواهد شد.

فم تور سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس های هواپیمایی و … به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و … ارایه می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28248
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.