اعطای وام کم‌بهره به فعالان گردشگری استان کرمان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از اعطای وام کم بهره به فعالان گردشگری این استان با همکاری اتاق بازرگانی و بانک رسالت کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، رضا بردبار با اشاره به اینکه این تسهیلات با بهره ۲درصد تا سقف یک میلیارد ریال اعطا می‌شود اظهار کرد: بازپرداخت این تسهیلات ۴۸ ماه است و تمامی فعالان حوزه گردشگری می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ واحد گردشگری برای دریافت این تسهیلات به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان مراجعه کرده‌اند افزود: این استان دارای ۳۲۵ اقامت‌گاه بوم‌گردی، ۴۸ هتل، هتل آپارتمان و اقامت‌گاه سنتی، ۲۷ مهمان‌پذیر، ۵۰ مجتمع گردشگری و پذیرایی، ۱۳۴ دفتر خدمات مسافرتی، ۸۰ رستوران بین‌راهی و… است.
او با بیان اینکه در بحران کرونا فعالان زیادی در حوزه گردشگری آسیب دیده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی حمایت همه جانبه از فعالان گردشگری استان است که خوشبختانه در این مرحله با همکاری اتاق بازرگانی و بانک رسالت این سیاست اجرایی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76383
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.