دومین [توریسم آپ] کرمان برگزار شد

در این رویداد که پس از پخش سرود ملی با توضیحات ابتدایی جاوید مومنی در مورد لزوم شکل گیری ماهیانه توریسم آپ و نیاز جامعه کارآفرینی کرمان به آن آغاز شد، سید مهدی طبیب زاده، ریاست اتاق بازرگانی کرمان و دو استارت آپ کرمانی مطالبی را به فعالان گردشگری و فناوری اطلاعات حاضر در جلسه ارائه دادند.

اتاق بازرگانی با تمام توان از کارآفرینی در این حوزه و افرادی که با پشتکار در حال خلق ارزش های جدید و کارآفرینی هستند حمایت میکند.

رییس اتاق بازرگانی کرمان، در صحبت های خود به نقش مهم گردشگری در اقتصاد ایران اشاره کرد و آن را اولویت اول رشد و توسعه کشور و استان کرمان اعلام کرد،‌ وی در ادامه با اشاره به اینکه مقاصد گردشگری جدیدی در کرمان ثبت ملی و جهانی شده اند و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال پیشرفت هستند، جوانان فعال و علاقه مند در این زمینه را دعوت به فعالیت بیشتر و کارآفرینی در این حوزه کرد.
وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی کرمان همیشه از ایده های جوانان کرمان و خلاقیت و پشتکار انها حمایت میکند اعلام کرد که با تمام توان از کارآفرینی در این حوزه و افرادی که با پشتکار در حال خلق ارزش های جدید و کارآفرینی هستند حمایت میکند.
در ادامه طباطبایی که به نمایندگی از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این رویداد حضور داشت در مورد حمایت این سازمان از کسب و کارهای نوپا در کرمان اعلام آمادگی کرد.

استارت آپ تله فریم در کرمان یک سال در حال ساخت سخت افزار، نرم افزار و سرویس های مورد نیاز آن بوده است.

پس از بحث و گفتگو پیرامون کارآفرینی در کرمان که با مشارکت اعضای شرکت کننده ادامه داشت، علیرضا وزیری، از استارت آپ «تله فریم» که در طی یک سال گذشته پس از طی مراحل تولید و توسعه سخت افزار و نرم افزار در حال سرویس‌دهی به مشتریان هستند ارائه خود در زمینه فعالیت این استارت آپ و محصول تولید شده را آغاز کرد.

export 04
استارت آپ کرمانی در زمینه نرم افزار و سخت افزار

پس از ارائه دقیق و کامل علیرضا وزیری در مورد استارت اپ تله فریم، وی به درخواست شرکت کنندگان در مورد چالش ها، نیازها و کمبودهایی که یک تیم استارتاپی در یک سال گذشته در کرمان پیش رو بوده اند صحبت کرد.
وی درباره کمبود ارتباط فعالان و کارآفرینان با صنعت و نبود امکان مشاوره در کرمان گفت و با توجه به برگزاری منظم رویداد توریسم آپ از گسترش این فضا ابراز امیدواری کرد.

شبکه درخشش، مجله‌ای اینترنتی در حوزه سبک زندگیست که در کرمان به تولید محتوای دیجیتال میپردازد.

نیلوفر اصغری، سردبیر نشریه اینترنتی شبکه درخشش، در ارائه ای علاوه بر معرفی شبکه درخشش به توضیح روند تهیه و تولید محتوای دیجیتال با کیفیت پرداخت.

shinet
استارت آپ کرمانی در زمینه محتوای دیجیتال

با توجه به نیاز روزافزون گردشگری کشور و به خصوص کرمان در زمینه تولید محتوای دیجیتال، شبکه درخشش نمونه خوبی از یک استارت اپ موفق در این زمینه است که در کرمان مدیریت میشود.
سردبیر شبکه درخشش در ادامه صحبت خود در مورد راه های ارتباط بهتر بامخاطب از طریق دقت بیشتر و صحت مطالب منتشر شده توضیحاتی دقیق ارائه کرد.

فعالین گردشگری حاضر در توریسم آپ در ادامه ارائه مدیر استارت آپ شاینت در زمینه راه و روش گسترش محتوا در فضای مجازی به گفتگو در این مورد پرداختند و برای ارائه محتوای چند رسانه ای خود از امکانات و فضای گردشگری در کرمان اعلام آمادگی کردند.

توریسم آپ رویدادی رایگان، غیر انحصاری و ملی در زمینه کارآفرینی در حوزه گردشگریست که نقطه شروع آن مردادماه امسال در کرمان بوده و در حال گسترش به دیگر شهرهای ایران است، پس از برگزاری دومین توریمس آپ در کرمان، شعبه دیگری از این رویداد در تهران نیز آغاز به کار کرده است.
تلاش مجریان این رویداد، برقراری ارتباط فعالان گردشگری و فناوری ارتباطات با هم برای رشد ایده ها، آشنایی بیشتر با تواناییهای یکدیگر و در نهایت کارآفرینی و بهبود فضای این حوزه تخصصی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3025
1 نظر
  1. […] گزارش پایگاه خبری کرمان نو : طبق برنامه ریزی اعلام شده قبلی، دومین توریسم آپ […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.