هتل کپری فرهنگیان در قلعه‌گنج کرمان افتتاح شد

مجتمع رفاهی، خدماتی و آموزشی فرهنگیان شهرستان قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان به سبک هتل کپری و با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، افتتاح این مجتمع رفاهی، خدماتی و آموزشی آموزش و پرورش با عنوان شهید سلیمانی، شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان محلی انجام گرفت.

سعید احمدی رئیس اداره اموزش و پرورش قلعه گنج در حاشیه افتتاح این مجتمع کپری که از مظاهر سبک زندگی در این منطقه است به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مجتمع در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای ۴۰۰ مترمربع شامل ۱۲ واحد رفاهی و اقامتی بهره برداری شد.

وی اعتبار این طرح را ۲۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان شامل تجهیزات کامل سرمایشی و گرمایشی خواند.

ظرفیت پذیرش و اسکان این مجتمع ۳۶ نفر اعلام شده است.

شهرستان قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب استان کرمان قرار دارد.

استاندار کرمان که از صبح روز گذشته در سفری ۲ روزه به شهرستان های جنوبی استان سفر کرده بعد از حضور در برخی از این شهرستان ها، شرکت در کارگروه رفع موانع توسعه جنوب استان و افتتاح چند طرح، شامگاه چهارشنبه همچنین از طرح گلخانه هیدروپونیک ملل شهرستان رودبارجنوب نیز که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و در مساحت ۱۷ هکتار در حال احداث است بازدید کرد.

علی زینی وند قرار است امروز در مراسم اختتامیه همایش گفتمان برادری اهل تسنن و تشیع در شهرستان قلعه گنج شرکت کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78967
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.