۸۰۰ گردشگر خارجی از دره راگه دیدن کردند

حمید ملانوری در نشست دوره آموزشی منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستایی رفسنجان گفت که دره راگه رفسنجان تا ۲ سال قبل ناشناخته بود پس از شناسایی و مستند سازی و احیا بخشی از آن ۸۰۰گردشگر خارجی از آن بازدید داشته اند.
وی افزود که زیبایی و منحصر بفرد بودن این دره به حدی است که برخی این منطقه را با کلوتهای شهداد از نظر پتانسیل های گردشگری همانند می دانند و مسئولان استان کرمان در حال برنامه ریزی در راستای توسعه گردشگری در این منطقه هستند.
ملانوری با اشاره به اینکه توسعه، آبادانی و رونق روستا به راهکارهای جدید نیاز دارد بیان کرد که مردم با انتخاب چهار ساله اعضای شوراها سرنوشت شهر و روستایشان را به شوراها واگذار کردند که می طلبد این اعضا با تصمیمات درست در راستای شکوفایی منطقه، زمینه ساز حرکت های خوب باشند.
فرماندار رفسنجان ادامه داد که سرنوشت روستا بستگی به تصمیمات و فعالیت های شوراها در راستای مسائل امنیتی، محیط زیست، عمران، خدماتی، اقتصادی و اشتغالزایی، فرهنگی، شناسایی و رفع آسیب هایی همچون اعتیاد، طلاق، بیکاری و غیره دارد.
ملانوری با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر یا روستا اتاق فکر هستند و جایگاه ارزشمندی دارند خاطرنشان کرد که باید در شناسایی و رفع نیازهای روستا بهترین تصمیمات را بگیرند و شوراها نهادِ مطالبه گرِ دائما طلبکار در برابر دولت نباشند.
فرماندار رفسنجان افزود که بنابراین نخستین کار شوراها این است ضروریات و الویت های شهر یا روستا را شناسایی و برنامه ریزی بلند مدت داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12435
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.