کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان خبر داد


بوی نم باران در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد، افزایش ابر و در اکثر مناطق بارش پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میترا یاوری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی است و تا بعدازظهر امروز تا در اکثر مناطقی استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

او افزود: در مناطق مستعد کوهستانی و ارتفاعات بارش به‌صورت برف است؛ لذا صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری شود.
یاوری بیان داشت: طی بارش‌های دیروز تا کنون راین با ۷ دهم میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دا ه است و شهر کرمان نیز با یک دهم میلیمتر، سیرجان نیم میلیمتر و بافت ۳ دهم میلیمتر بارندگی داشته‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ولاله‌زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113038
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.