پیش‌بینی هواشناسی استان


رگبار پراکنده در جنوب و وزش باد شدید در مناطق شمالی و شرقی کرمان

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق جنوبی استان و در شمال و شرق استان وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

حمیده حبیبی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کمی ابریست گفت: برای امروز در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق جنوبی گاهی افزایش ابر، وزش باد و گردوخاک در مناطق شرقی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: باتوجه‌به وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شمالی و شرقی استان کاهش کیفیت هوا و غبارآلود بودن این مناطق نیز هست و
سایر مناطق استان جوی آرام دارد.

 حبیبی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۵ درجهٔ سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بوده و لاله‌زار با دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108115
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.