توانمندسازی جوامع محلی با مشارکت تسهیل گران در14 حوزه آبخیز استان کرمان

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان در رابطه با آموزش تسهیل گران گفت: این تسهیل گران به منظور توانمندسازی جوامع محلی و توجیه این جوامع در رابطه با طرح ها و پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری،آموزش های لازم را توسط یکی از تسهیلگران بنام کشور فرا گرفتند.
جعفر امیر کهریزی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی توان افزایی جوامع محلی و جلب مشارکت و همکاری مردم منطقه و تقویت روحیه مشارکتی آنان، برای هر چه بهتر اجراشدن پروژه ها و ماندگاری این فعالیت های اجرایی در سال های آتی است.
وی مشارکت و همکاری مردم در حفاظت و توسعه از عرصه های منابع طبیعی را بهترین شیوه برای اجرای پروژه دانست و گفت: به همین منظور ضمن عقد قرارداد با یکی از شرکت های توانمند در زمینه تسهیلگری و به کار گیری 14 نفر از جوانان دیار کریمان سعی داریم روند اجرای طرح ها و پروژه ها را کاملاً منطقی و علمی پیش ببریم.
رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: پروژه توانمندسازی جوامع محلی با توجه به نتایج موثر و ارزشمند آن در توسعه روستایی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در سطح تمام شهرستان ها‌یی که عملیات پروژه‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی صورت می‌گیرد به صورت الگو اجرا می‌شود.

22 میلیارد تومان اعتبار آبخیزهای استان در سال جاری

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20593
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.