اشتغال‌روستایی در صدر برنامه‌های اقتصادمقاومتی

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در جمع عزاداران روستای دارسینوئیه، با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد مقاومتی در این استان گفت که برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید به روستاها بیشتر توجه شود تا به رونق و توسعه اقتصادی دست یابیم. وی با تاکید بر محدود بودن منابع دولتی خاطرنشان کرد که باید از زیرساخت هایی که توسط دولت فراهم شده در راستای تقویت اشتغال روستاها استفاده کرد.
استاندار افزود که اشتغالزایی در روستاها با هزینه کم انجام می شود و موجب مهاجرت معکوس می شود.
رزم حسینی با اشاره به پتانسیل های خوبی که در روستای دارسینوئیه برای ایجاد اشتغال وجود دارد اظهار امیدواری کرد: با همکاری مردم و پشتیبانی مسئولان، اقتصاد مقاومتی در روستاهای استان پررنگ شده و شتاب گیرد.

وی مهمترین عبادت را خدمت به خلق دانست و ادامه داد که فرهنگ عاشورا باید در جامعه ترویج شود و مشی امام حسین (ع) الگوی مدیران باشد. استاندار کرمان و هیات همراه در ادامه سفر خود به روستای دارسینوئیه از حمام قدیمی این روستا که به همت دهیاری این روستا به موزه و کتابخانه تبدیل شده بازدید کردند. استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرمانده انتظامی استان و فرماندار کرمان، صبح امروز در تاسوعای حسینی، از تعدادی از هیات های مذهبی شهر کرمان بازدید کردند و پس از حضور در مراسم عزاداری صفه عزاخانه کرمان و حسینیه ثارالله، به جمع عزادارن حسینی در روستای دارسینوئیه پیوستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14505
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.