جلسه شورای شهر برگزار شد|اعضا با کمترین اختلاف در مورد تعیین وضعیت کمیسیون‌ها تصمیم گرفتند

این جلسه درحالی برگزار شد که  در زمینه تعیین وضعیت کمیسیون‌ها با توجه به این که هفته قبل هم بحث آن شده بود و اختلاف بسیاری بین اعضا بود انتظار می‌رفت با بحث‌های زیادی همراه باشد ولی اعضا با تعامل بسیار خوب باهم بر سر یک موضوع به تفافق رسیدند.

در شروع این بحث رییس شورا با توجه به این که سال آخر شوراست و ما باید گزارش عملکرد به مردم بدهیم از اعضا خواست که کمیسیون‌ها را تغییر نداده و فقط در این جلسه به دنبال کمیسیون مباحث کلانشهری باشیم.

در نهایت اقایان ایرانمنش، گیلانی، پنجعلی زاده، منصوری،جعفری،جوانمرد و  مویدی اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

علی اکبر مشرفی از اعلام امادگی شرکت جهاد نصر برای سرمایه گذاری EPCF تا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان خبر دارد وی نیز می‌گوید جهاد نصر  اعلام امادگی کرده تا  فاینانس بعضی پروژه ها را انجام دهد.وی همچنین تاکید می‌کند ما  ما نباید کاری را بدون قرارداد انجام دهیم. سه تقاطع غیر هم سطح در چهار راه نیک زاد ، ترمینال و در الله اباد پیشنهاد شهرداری به این شرکت بوده است و شرکت جهاد نصر هم اعلام امادگی تا سقف ۱۰۰ میلیارد(40 میلیراد اسفالت و ۶۰ میلیارد عمرانی) فعالیت داشته باشد.

که در نهایت اعضا کلیت این کار تصویب کردند اما قرار شد ظرف مدت ۱۵ روز جزییات آن به دقت توسط اعضای شورا بررسی شود و به سایر اعضا نتایج آن گفته شود.

اما مانند همیشه حرف از قرارداد آزادی  در جلسه  شروع شد.

مشرفی در مورد قرارداد میدان آزادی تاکید کرد که فرمت قرارداد قانونی شد و بر اساس دستورالعمل برنامه وبدوجه تنظیم کردیم.

وی همچین تاکید کرد: من به شخصه فکر می‌کردم این قرارداد بسیار ارزان‌تر برای ما تمام شود ولی این‌گونه نشد.

یوسف جعفری در مورد این قرارداد می‌گوید هزار بار گفتیم که اول قرارداد تنظیم شود بعد طرحی شروع شود ولی اینگونه نشد هم اکنون هم قرارگاه می‌گوید اگر با نرخی که من می‌گویم قرارداد نوشته نشود من کار را رها می‌کنم.

مشرفی در تشریح روند این قرارداد می‌گوید دو سال پیش تصویب شد که قرارداد آزادی و چند طرح دیگر به قرارگاه خاتم سپرده شود و ما مجبور بودیم ولی در مورد تنظیم نکردن قرار داد ما مقصریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3981
1 نظر
  1. […] هفته های گذشته شهردار کرمان از آمادگی شرکت “جهاد نصر” برای سرمایه گذاری EPCF تا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان( ۳۰ میلیارد اسفالت و ۷۰ میلیارد طرح های عمرانی) در شهر کرمان خبر داد و اعضای شورای شهر نیز کلیت این قرارداد را تصویب کرده و جزِیئات آن را موکول به هفته های اینده کردند.(برای مطالعه بیشتر) […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.