سهم کرمانی‌ها از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا | سه طلا، یک نقره

زهرا نعمتی چهارشنبه هفته گذشته در فینال رشته ریکرو مسابقات تیراندازی با کمان بخش زنان در یک رقابت برابر به مصاف حریفی از چین رفت و با نتیجه 6 بر چهار شکست خورد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست‌یافت و عنوان نایب‌قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرد.

این بانوی تیرانداز پرافتخار کرمانی ضمن کسب یک مدال نقره در بخش انفرادی بازی‌های 2018 پارا آسیایی جاکارتا، پنجشنبه هفته گذشته هم موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش تیمی میکس ریکرو این مسابقات شد.

آنطور که ایرنا نوشته تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در فینال رقابت‌های تیراندازی با کمان مقابل تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و عنوان قهرمانی این مسابقات را برای کشورمان به ارمغان آورد.

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا با کسب 2 مدال طلا 2 نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

نعمتی پیش‌ازاین مدال طلای بازی‌های پاراالمپیک لندن، ریو و پاراآسیایی اینچئون را کسب کرده بود.

عشرت کردستانی ملی‌پوش کرمانی عصر روز گذشته ضمن زدن رکورد قهرمانی آسیا، موفق به کسب مدال طلای ماده پرتاب وزنه بخش بانوان بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا شد.

کردستانی در بازی‌های پارالمپیک ریو در قامت پرچم‌دار کاروان شهدای منا بود.

وی اکنون از والیبال نشسته خداحافظی کرده و به رشته پرتاب وزنه روی آورده است و اکنون مدال طلای پرتاب وزنه مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرد.

در ادامه بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی روز گذشته نیز «پیمان نصیری» دونده 1500 متر از کرمان توانست در پایان مسابقه با به جا گذاشتن حدنصاب چهار دقیقه و هفت ثانیه و 10 صدم ثانیه مدال طلای این رشته را در کلاس T20 به دست آورد.

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی 2018 به میزبانی جاکارتای اندونزی در روزهای 14 تا 21 مهرماه امسال با حضور 2 هزار و 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار شد.

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20433
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.