ماجرای ادامه دار مربی تیم کرمان با فدراسیون تکواندو

«محمدرضا بابادی» که چندی پیش به دلیل حضور بازیکن تیم تهران در مسابقات قهرمانی کشور اعتراض کرده بود و گفته چرا بازیکنی که دوپینگ آن مشخص شده و حکم محرومیت برای آن صادر شده در مسابقات شرکت می‌کند و مقام کسب می‌کند.

قابل ذکر است این ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور در وزن هشت نماینده تیم مس کرمان را شکست داد و مدال طلا را به دست آورد.

وی  هم چنین گفته  ما مدال طلای خود را می‌خواهیم و من به خاطر این اعتراض به فدراسیون فراخوانده شدم و مسئولان فدراسیون اعلام کردند که من را 6 ماه محروم می‌کنند زیرا مصاحبه‌هایی را علیه آن‌ها انجام داده‌ام.

مربی تیم کرمان افزود من به فدراسیون تکواندو رفتم و به شرطی رفتم که رییس فدراسیون  «محمد پولادگر» در جلسه‌ حضور داشته باشد اما تنها دبیر فدراسیون با من صحبت کرد و نامه‌ای را مقابل من گذاشت که در آن نوشته بود، باید تعهد بدهم که دیگر علیه فدراسیون صحبت نکنم و حرف‌هایی که در گذشته زده‌ام را پس گرفته و دیگر چنین اشتباهی را تکرار نکنم.

او تاکید می‌کند که  دبیر فدراسیون انتظار داشت این نامه را امضا کنم اما من این کار را نکردم  و به اعتراضم ادامه می‌دهم و حتما این مسئله را پیگیری می‌کنم. مستنداتی نیز دارم که از هر طریق باشد پیگیر آن خواهم شد.

بابادی در نهایت از فدراسیون تکواندو گله می‌کند و می‌گوید  چرا هیچ وقت پولادگر مستقیم با ما صحبت نمی‌کند؟ نمی‌دانم از چه می‌ترسد. من حرف‌هایم را قانونی می‌زنم. قرار هم بر این بود که رودررو صحبت کنم. فدراسیون دوست ندارد از آن‌ها انتقاد کنیم و هر حرفی می‌زنیم باعث محرومیت ما می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6711
1 نظر
  1. محمد می گوید

    درود بر مربی با غیرت کرمانی
    اقایان نماینده به موضوع ورود کنید لااقل اینجا از حق مردم کرمان دفاع کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.