مصاحبه مربی تیم مس کرمان برایش گران تمام شد

مسابقات قهرمانی کشور در رشته تکواندو در حالی پنجم آبان‌ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم استان تهران عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

بعد از مسابقات خبرهایی مبنی بر دوپینگی بودن نماینده وزن  هشت تیم تهران در رسانه ها منتشر شد.

قابل ذکر است در فینال وزن هشت  «امید عمیدی» با شکست نماینده تیم مس کرمان مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرده بود.

اما مربی تیم مس کرمان پس از اینکه از دوپینگی بودن بازیکن تیم تهران مطلع شد با رسانه‌ها مصاحبه‌ای را انجام داد مبنی بر اینکه باید مدال طلای عمیدی پس گرفته شود و به بازیکن تیم مس کرمان اهدا شود و در غیر این صورت او به فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ شکایت خواهد کرد.

مسئولان فدراسیون تکواندو نیز طی چند روز گذشته با بابادی تماس تلفنی گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که طبق تصمیمات فدراسیون تکواندو او به علت مصاحبه‌ای اخیری که داشته به مدت شش ماه از فعالیت در این رشته ممنوع شده است. البته طبق گفته وی هنوز مدارکی به صورت کتبی به او ابلاغ نشده است و دبیر فدراسیون این حکم را به صورت شفاهی به او ابلاغ کرده است.

امید عمیدی از ستاره‌های تیم ملی تکواندو سال گذشته با حضور در مسابقات آزاد فجیره عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و پس از پایان مسابقات ستاد مبارزه با تست دوپینگ از او آزمایش گرفته و پس از چند ماه، اوایل فروردین ماه سال 95 مثبت بودن تست دوپینگ این بازیکن را به فدراسیون تکواندو ایران اعلام کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6499
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    اقایان محترم
    مسئولان استان و نمایندگان کرمان موضوع را پیگیری کنید
    تا حق کرمان ضایع نشود مثل سایر موارد

  2. […] به دلیل حضور بازیکن تیم تهران در مسابقات قهرمانی کشور اعتراض کرده بود و گفته چرا بازیکنی که دوپینگ آن مشخص شده و حکم محرومیت […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.