زمان برگزاری امتحانات خردادماه دانش‌آموزان در کرمان اعلام شد

در جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص زمان برگزاری امتحانات خرداد ماه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تصمیم‌گیری و اعلام شد امتحانات دانش‌آموزان در همه دوره‌های تحصیلی در بازه زمانی یکم تا بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۱ و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات دانش آموزان در دوره ابتدایی در قالب آزمون های عملکردی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ و آزمون های پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه ا ی برگزار می شود.

رضا رضایی افزود: امتحانات دانش آموزان متوسطه دوره اول از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ و امتحانات پایه نهم به شیوه هماهنگ استانی برگزار می شود.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های برگزاری امتحانات اظهار داشت: امتحانات دانش آموزان متوسطه دوره دوم در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای وکاردانش در بازه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: امتحانات هماهنگ استانی سال سوم متوسطه نظام قدیم (سالی واحدی) شاخه فنی و حرفه ای نیز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87705
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.