رستمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس را تغییر داد| آرمان حسنی کنار گذاشته شد

به گزارش «کرمان‌نو» صبح امروز شنبه ۱۹ شهریور رستمی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، محسن یزدانی‌راد را به عنوان مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی مس منصوب کرد.

این موسسه در روزهای گذشته به دلیل تغییر اساسنامه آن از سوی وزارت رفاه با حواشی مواجه شده است.

آرمان حسنی، مدیرعامل پیشین موسسه صندوق بازنشستگی مس ایران ۱۵ شهریورماه در گفت‌وگو با «کرمان‌نو» اذعان داشت که تا چهارشنبه هفته گذشته از تغییرات بوجود آمده در صندوق بازنشستگی مس بی‌اطلاع بوده و شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی در اسفند ۱۴۰۰ بدون اطلاع و یا شرکت هیچ یک از اعضای صندوق بازنشستگی و در سکوت کامل خبری اساسنامه شرکت را تغییر داده و بعد از آن به امضای شخص ریاست جمهوری رسانده است.

در حالی روابط عمومی این صندوق صبح امروز خبر لغو این مصوبه را به نقل از حسنی مدیرعامل این موسسه منتشر کرده که گفته می‌شود در نشستی که صبح امروز شنبه ۱۹ شهریور برگزار شده است محسن یزدانی‌راد به عنوان مدیرعامل این موسسه منصوب شده است.
یزدانی‌راد معاون سابق شرکت سرمایه گذاری مس و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است و مدیرعاملی شرکت صبانور و عضو هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران را در نیز کارنامه خود دارد.

او هم‌چنین به نمایندگی از شرکت پارس تدبیرپاریز، عضو هیئت مدیره شرکت ایوان هفت اقلیم است که مدیرعامل و عضو هیات مدیره پیشین این شرکت محمد جلال مآب بوده است.

به نظر می‌رسد پس از انتقادهای فراوانی که از سوی بازنشستگان مس پیرامون استیصال مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس در موضوع تغییر ماهیت صندوق بازنشستگان پیش آمده او تلاش کرده با قربانی کردن آرمان حسنی هم وی را مقصر موضوع جلوه دهد و هم با انتصاب یزدانی‌راد حامیان قدرتمند خود را خشنود سازد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96551
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.