با تقدیر از مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان


ابوالحسنی به عنوان سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان معرفی شد

طی مراسمی از خدمات مهدی رجبی‌زاده مدیرکل سابق، تقدیر و سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، میرعماد مشاور رئیس سازمان‌ منابع طبیعی و مسئول هماهنگی امور استانها در مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی کرمان ضمن تقدیر از زحمات مهدی رجبی‌زاده در دوران تصدی مسئولیتش، وی را فردی توانمند و با تجربه معرفی و با اشاره به تغییرات و جابجایی‌ها در سیستم مدیریتی سازمان‌ها بر هم افزایی و تلاش گسترده در جهت تعالی و رشد سازمانی تاکید کرد و گفت: جابجایی در مسئولیت‌ها، امری عادی و نشانه پویایی نظام اداری است.

او حفظ و صیانت از آب و خاک را رسالتی بزرگ دانست و افزود: با اقدامات اصولی و علمی در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی می‌توان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این حوزه و انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان تلاش کرد.

میرعماد اظهار کرد: نمی‌توان به تنهایی از منابع طبیعی حفاظت کرد و باید تمام بخش‌ها به کمک منابع طبیعی آمده و این هنر یک مدیرکل توانمند است که بتواند بین دستگاه‌های اجرایی تعامل برقرار کند.

او تصریح کرد: مردم در حال حاضر در خصوص مسائل مربوط به منابع طبیعی مطالبه‌گر و دغدغه‌مند هستند و باید بین مردم و منابع طبیعی ارتباط خوبی برقرار شود.

مشاور رئیس سازمان و مسئول هماهنگی امور استان های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: امروزه در دنیا به جنگل به‌عنوان منبع تولید چوب نگاه نمی‌کنند و ارزش زیست محیطی جنگل‌ها و اکولوژیکی این منابع با ارزش دارای اهمیت بیشتری است.

علیرضا ابوالحسنی سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این مراسم بر عدالت محوری، قانون‌مداری و خدمت خالصانه در انجام امور تاکید و حفاظت، احیاء و توسعه اراضی ملی را سه اصل مهم در این حوزه برشمرد و افزود: دستیابی به این مهم در گرو تلاش و همدلی همه کارکنان است.

او با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی یک سازمان در پیشبرد اهداف گفت: ساماندهی منابع انسانی نیازمند تدبیر، آینده نگری، امکان‌سنجی و توجه ویژه به تخصص و تعهد آن مجموعه است.

ابوالحسنی با تاکید بر پرهیز از تبعیض و ضرورت نگاه عادلانه به نیروی انسانی در دستگاه‌ها بیان کرد: با اتخاذ تدابیر ویژه و راهبردی می‌توان در جهت تحقق کارآمد مأموریت‌های سازمانی موفق عمل نمود.

علیرضا ابوالحسنی پیش از این عهده دار مسئولیت‌هایی چون ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمان، ریاست اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی استان و معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان بوده است.

آئین تقدیر  و تکریم از مهندس مهدی رجبی زاده و معارفه علیرضا ابوالحسنی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با حضور میرعماد مشاور رئیس سازمان و مسئول امور هماهنگی استان های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، باغخانی پور دستیار ویژه رئیس سازمان‌ منابع طبیعی، معاون هماهنگی امو عمرانی استانداری کرمان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103900
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.