مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان خبر داد


بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات فعالان کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از بخشش جرائم دیرکرد تسهیلات فعالان کشاورزی خبر داد و گفت: وام گیرندگانی که به بانک کشاورزی بدهی دارند تا پایان مهرماه می‌توانند با پرداخت بدهی خود شامل معافیت از پرداخت جرائم دیرکرد شوند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: با توجه به شرایط خاص امسال و وقوع سرمازدگی، خشکسالی و نیز سیلاب و به منظور  اجرای تکالیفی که به بانک کشاورزی در خصوص تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بهره برداران بخش کشاورزی واگذار شده است، طراحی ویژه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی از هفته جاری آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

محمدی مفرد گفت: تسهیلات ویژه در خصوص تامین سرمایه در گردش فعالان حوزه کشاورزی و نیز بخشش جرائم فراهم شده است.  وام گیرندگانی که به بانک کشاورزی بدهی دارند تا پایان مهرماه می‌توانند با پرداخت بدهی خود شامل معافیت از پرداخت جرائم دیرکرد شوند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان بیان کرد: براین اساس آن دریافت کنندگان تسهیلات بانکی می‌توانند در صورت تسویه اصل وام دریافتی تا ۸۰ درصد از مبلغ تسهیلات قبلی خود را به صورت فوری و با همان پرونده تسهیلات دریافت کنند.

او تصریح کرد: این طرح به منظورتامین نقدینگی مورد نیاز برای فعالان و بهره‌برداران حوزه کشاورزی است تا بتوانند از این نقدینگی برای تولید و فراوری محصولات کشاورزی استفاده کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.