مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمان خبر داد؛


کرمان همچنان ۴۰ مدرسه کانکسی دارد

 مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمان گفت: به جز مدارسی که برخی کلاس‌های آنها در کانکس تشکیل می‌شود، هنوز ۴۰ مدرسه مستقل کانکسی در استان وجود دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، رضا هدایتی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی در شهرستان بافت امید داد که قرار است با ساخت‌وسازهای جدید در یک سال آینده این مدارس برچیده شوند.
او همچنین از تحویل ۷۱۳ کلاس درس در قالب ۱۴۰ مدرسه به آموزش‌وپرورش استان در ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: نیمی از این کلاس‌های نوساز در مرکز این استان ساخته شده که دو دهم درصد سرانه فضای آموزشی شهر کرمان را ارتقا داده است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمان نیز در این مراسم با اشاره وجود بیش از ۱۵۵ پروژه آموزشی در استان گفته است که با جذب ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تمامی پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام استان تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و بهره‌برداری می‌رسند.

 دبستان ۶ کلاسه فردوسی (طوبی) شهرستان بافت در حالی امروز به بهره‌برداری رسید که در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۸۱۸ مترمربع و اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109291
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.