مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد


اعطای کارت‌های اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعطای کارت‌های اعتباری تا ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خبر داد و گفت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط صندوق ذخیره فرهنگیان تکمیل می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، «احمد اسکندری نسب» در دیدار با مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به ایجاد زیرساخت کارت‌های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی در صندوق ذخیره فرهنگیان از انعقاد تفاهمنامه اعطای کارت‌های اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان خبر داد.

وی افزود: کارت‌ اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد و بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی نحوه تسویه این کارت‌ها به صورت دفعی یا اقساطی است و همکاران فرهنگی می‌توانند مبالغی را که از این کارت‌ها استفاده کرده‌اند، به صورت یکباره یا اقساطی به این صندوق بازگردانند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اسکندری نسب با تاکید بر اینکه تکریم معلم و حفظ کرامت فرهنگیان مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در چند سال اخیر بوده و هست، تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که سود سهام صندوق ذخیره فرهنگیان تغییری در روند معیشت آنها ایجاد کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به راه اندازی، تکمیل و ساخت مراکز آموزشی و رفاهی در اکثر شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: مراکز رفاهی فرهنگیان در شهرستان های قلعه گنج و رابر و منطقه شهداد آماده بهره برداری است.

وی گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان بم نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به زودی با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور تکمیل خواهد شد و تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72760
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.