برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد نهم و دهم مرداد

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد: آزمون ورودی مدارس سمپاد روزهای پنج‌شنبه و جمعه (نهم و دهم مرداد ۹۹) برگزار می‌شود.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آزمون ورودی پایه هفتم روز پنج شنبه نهم مردادماه از ساعت ۹ صبح و در محل حوزه های از پیش تعیین شده برگزار می شود، همچنین آزمون ورودی پایه دهم روز جمعه دهم مردادماه از ساعت ۹ صبح و در محل حوزه هایی که در کارت های ورود به جلسه تعیین شده است برگزار می شود.

بر این اساس کارت های ورود به جلسه ای که برای ۲۷ تیرماه صادر شده بود برای این آزمون نیز معتبر بوده به غیر از تاریخ برگزاری بقیه موارد آن قابل استناد است. بنابراین خانواده ها نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

همچنین این سازمان از خانواده های درخواست کرد نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کوید ۱۹ اهتمام جدی به عمل آورده از ازدهام مقابل حوزه های آزمون پرهیز کنند.

آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد که قرار بود ۲۷ تیرماه برگزار شود، با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزار نشدن آزمون تیزهوشان، این آزمون دو هفته به تاخیر افتاد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53200
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.