برگزاری آیین تجلیل از رتبه‌های اول کشوری آموزش و پرورش کرمان

آیین تجلیل از رتبه‌های اول کشوری ارزیابی عملکرد سال ۹۹ آموزش و پرورش استان کرمان در بعد شاخص‌های اختصاصی ستادی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: طبق آیات قرآن باید از اقدامات مثبت و موثر تجلیل شود و اگر جایی کمبودی وجود دارد باید تذکر داده شود.

حمیدرضا میرموسی افزود: در قرآن کریم برای اقدامات خیر، مرحله به مرحله پاداش در نظر گرفته شده، باید هر کدام از ما به گونه ای عمل کنیم که زبان، چشم، دست و فکرمان خدایی شود، طبق آیات قرآن باید روی اعمال و رفتار انسان ارزش گذاشته شود، ارزیابی عملکرد دستگاه در واقع قیمت گذاری و ارزش گذاری در روند عملکرد است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان، ارزیابی عملکرد را کاری مجموعه ای و گروهی دانست و گفت: همه باید با هم کار کنیم تا آسیب ها و آفت ها شناسایی شود، مستندات در سامانه باید بارگذاری شود، وزارت متبوع برنامه ها را مشخص و شاخص ها را تعیین می کند، سوق دادن برنامه ها به سمت نقطه هدف کار اصلی ماست و واحدهایی که رتبه اول را کسب کرده اند به معنی کامل بودن و نداشتن نقطه ضعف نیست.

میرموسی اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه های آموزش متوسطه، مشارکت های مردمی، انجمن اولیا و مربیان، شاهد و ایثارگر، اطلاع رسانی و روابط عمومی، امور بانوان، سنجش و پایش کیفیت آموزشی، حقوقی، املاک و حمایت قضایی کارکنان، پژوهش، دفتر مشارکت های حوزه علمیه با آموزش و پرورش، گزینش و حراست، رتبه های اول کشوری را کسب کرده است.

وی بیان کرد: همچنین آموزش و پرورش شهرستان های کهنوج، بردسیر، راور، زرند و انار به ترتیب رتبه های اول تا پنجم استان را در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ کسب کرده اند.

بر پایه این گزارش در آیین تجلیل از رتبه های اول کشوری ارزیابی عملکرد سال ۹۹ در شاخص های اختصاصی ستادی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل برگزار شد، از اعضای کمیته مدیریت عملکرد و رابطان حوزه های مختلف هم تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83386
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.