مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:


بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان استان کرمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی در دیدار مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت های مختلف صندوق ذخیره فرهنگیان خاطر نشان کرد: با توجه به گستره وسیع آموزش و پرورش در استان کرمان همکاری صندوق ذخیره به آموزش و پرورش استان ضروری است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۵ کلیومتر بر تجاری در آموزش و پرورش استان تاکید کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به تجاری سازی فضاهای آموزشی و در راستای خلق درآمد اختصاصی پایدار در استان کرمان سرمایه گذاری کند.

رضایی با اشاره به موقعیت ویژه یک زمین در مرکز تجاری شهر کرمان گفت: از سرمایه گذاری صندوق ذخیره در این بخش نیز حمایت می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کمبود مکان های رفاهی و تفریحی ویژه فرهنگیان در استان بر سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در احداث مکان های تفریحی، رفاهی و درمانی تاکید کرد.

رضا رضایی با اشاره به فعالیت شرکت بلور سبز «واگن‌سازی زرند» و نیروگاه برق خورشیدی در منطقه اسفندقه وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اختصاص درآمد پایدار به آموزش و پرورش استان در راستای هزینه کرد در مناطق جنوبی استان ضروری است.

وی با اشاره به ترک تحصیل، افت تحصیلی و عدم توانایی اولیا در پرداخت هزینه کتب درسی خاطر نشان کرد: ایجاد درآمد اختصاصی پایدار ضرورتی انکار ناپذیر در راستای رفع مشکلات مالی پیش روی آموزش و پرورش است.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88647
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.